V účetním programu POHODA je možné vést daňovou evidenci a/nebo účetnictví, a to jako plátce i neplátce DPH. POHODA pro danou soustavu obsahuje vždy všechny potřebné a závazné evidence a knihy. Umožňuje také zakázkové vedení daňové evidence i účetnictví pro neomezený počet jednotek.
Základním pilířem daňové evidence je agenda Peněžní deník, který se vytváří automaticky na základě dokladů v agendě Banka a Pokladna.
Základní funkce
PODROBNĚJŠÍ INFORMACE O DAŇOVÉ EVIDENCI
POHODA obsahuje všechny potřebné účetní knihy a tiskové sestavy. Základem je agenda Účetní deník, ten se vytváří automaticky při zápisu a opravách dokladů ve všech souvisejících agendách (agendy pokladen, bank, interních dokladů, faktur apod.).
PODROBNĚJŠÍ INFORMACE O ÚČETNICTVÍ
Účetní program POHODA není určen pouze pro podnikatelské subjekty. Účetnictví v něm mohou vést také příspěvkové organizace.
„V závislosti na vybrané variantě můžete vést daňovou evidenci a/nebo účetnictví. Ostatní uvedené funkce jsou společné pro obě.“
Termín likvidace v programu POHODA představuje souhrnnou účetní operaci pro zápis úhrad pohledávek a závazků. Likvidace s automatickým vytvořením účetního dokladu se provádí v agendách pro banku, pokladnu a interní doklady.
POHODA zpracovává veškerou agendu týkající se DPH:
Stejně jednoduché je sestavení podkladů pro daň z příjmů. Účetní program POHODA navíc může vypočítat daň kdykoliv v průběhu účtování a na zaúčtované doklady to nebude mít žádný vliv. Pomůže vám také s časovým rozlišením nákladů a výnosů do příslušných účetních období.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky