Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

O nás

Již 25 let se vám snažíme ulehčovat podnikání prostřednictvím našich ekonomických produktů. Pojďme si nyní připomenout ty nejdůležitější okamžiky, které formovaly to, čím jsme nyní.

150 zaměstnanců
186 000 prodaných licencí
25 let na trhu
6 poboček
Současnost

Máme přes 150 zaměstnanců a pobočky v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Plzni, Olomouci, na Slovensku pak v Bratislavě, Košicích, Zvolenu a Žilině. Nadále na sobě pracujeme, aby byly naše produkty stále užitečnými pomocníky při vašem podnikání.

2016

Uvádíme další novinku – jednoduchou mobilní aplikaci mKasa pro rychlý prodej a elektronickou evidenci tržeb.

2014

Zveřejňujeme první verzi mobilní aplikace mPOHODA, která se rázem stává oblíbeným pomocníkem při vystavování faktur a jiných dokladů, a to přímo v terénu.

2010

Ve spolupráci s firmou Microsoft pořádáme konferenci „Objevte ve svých datech poklad.“ A poprvé představujeme řešení pro reporting a analýzu dat POHODA Business Intelligence.

2008

Umísťujeme se v žebříčku sta nejlepších společností v oblasti informačních a telekomunikačních technologií TOP 100 ICT.

2007

Do rodiny STORMWARE přibyl produkt PAMICA, který je pomocníkem při zpracování mzdových a personálních agend. POHODA je jako první ekonomický systém v ČR certifikovaná v nezávislých laboratořích v USA pro systém Windows Vista.

2005

Představili jsme novou řadu programu POHODA, která je postavená na technologii Microsoft SQL server.

2002

Nově pomáháme podnikatelům s daňovými přiznáními, na trh jsme uvedli nový produkt TAX 2001, který plno práce na přiznání zvládne sám.

2001

POHODA je i na Slovensku a navíc umí nově zpracovávat mzdy. Rozrůstáme se ale i v tuzemsku, v Praze otevíráme naši první pobočku.

1997

POHODA je mezi lidmi stále oblíbenější, umístila se na druhé příčce v kategorii Účetní systém velké čtenářské ankety o nejoblíbenější počítačových produkt.

1996

Jako první výrobce v České republice uvádíme na trh účetní program určený pro tehdy nový 32bitový operační systém Windows 95.

1994

Zahajujeme vývoj účetnictví POHODA pro Windows 95 a začínáme prodávat soubor právních předpisů WINLEX.

Ocenění a certifikace

Během let jsme za naši poctivě odvedenou práci získali také řadu ocenění, kterých si velmi vážíme. Prošli jsme například certifikací podle normy ČSN EN ISO 9001:2001, resp. 2009, která je důkazem toho, že nabízíme profesionální software a poskytujeme kvalitní služby, co se týče organizace a provádění seminářů a kurzů. Od roku 2008 jsme významným partnerem společnosti Microsoft na úrovni Gold, což se v České republice povede pouze několika softwarovým společnostem. Za zmínku také stojí titul Firma roku 2008 Kraje Vysočina či prestižní ratingové ocenění ČEKIA Stability Award 2013: AAA – Excelentní, díky kterému jsme se zařadili mezi 0,12 % nejstabilnějších firem v České republice.

Významných ocenění dosáhl také program POHODA, který je auditovaným systémem, což dokazuje, že splňuje vysoké požadavky české legislativy na zpracování účetnictví a vedení daňové evidence. V roce 2003 získal také atest jakosti a o později také dosáhl ocenění Ekonomický a účetní systém roku 2004 pro malé podniky a drobné podnikatele. Produkt pro reporting a analýzu dat POHODA Business Intelligence dokonce vyhrál soutěž Microsoft Awards 2012.

Ocenění

„Za své úspěchy ale vděčíme především spokojeným zákazníkům, největším oceněním naší práce a motivací do dalších let jsou proto právě oni. Zároveň jim patří náš velký dík.“