SERVIS: Zákaznická podpora a aktualizace
Zákazníkům společnosti STORMWARE je k dispozici tým profesionálů a propracovaný systém zákaznické podpory. Soubor služeb zákaznické podpory nese název SERVIS a svým držitelům garantuje automatický přísun aktualizací, informací a služeb odborné podpory. V prvním roce je poskytován uživatelům zdarma, přičemž využívat kompletního balíku služeb mohou vlastníci licencí k aktuálním verzím všech produktů z nabídky společnosti STORMWARE.
Zákazníci, kteří zakoupí některý z produktů v posledních čtyřech měsících roku 2017, získávají SERVIS zdarma i pro rok 2018. Pro prodloužení nebo obnovení je zapotřebí zakoupení aktuální verze produktu, resp. aktuálního balíku služeb SERVIS pro daný rok. Protože zejména účetní typy aplikací vyžadují ze své podstaty poněkud vyšší péči než běžný kancelářský software či další aplikace, a to především z důvodu častých změn legislativy, jedná se o minimální balík služeb potřebný pro provoz aplikace v daném roce.
Zákaznická podpora – hotline
567 117 711
|
|
Pro vlastníky licencí, kterým v prosinci skončí platnost souboru SERVIS 2017:
SERVIS 2018 můžete nakoupit v e-shopu:
 |
Do souboru služeb zákaznické podpory patří:
Služba |
Popis |
Dostupnost |
Aktualizace |
Obdržíte všechny aktualizace zakoupeného produktu uvolněné v období od zakoupení licence k danému produktu nebo předplatného zákaznické podpory do konce roku 2018 (v rámci verze/verzí roku 2018). Jednotlivé aktualizace jsou zveřejňovány v Zákaznickém centru, příp. vydávány na aktualizačních CD (v závislosti na rozsahu změn). |
V závislosti na typu produktu a rozsahu změn |
Telefonická podpora |
Pracovníci telefonické podpory jsou k dispozici na telefonním čísle 567 117 711 od pondělí do čtvrtka od 8.00 do 17.00 hodin, v pátek od 8.00 do 16.00 hodin.
Uživatelům produktu POHODA Business Intelligence je telefonická podpora k dispozici od pondělí do pátku od 8.00 do 16.00 hodin.
V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům mohou být telefonické hovory monitorovány. |
Pondělí-čtvrtek od 8.00 do 17.00 hodin,
pátek od 8.00 do 16.00 hodin
Pro POHODA Business Intelligence: pondělí-pátek od 8.00 do 16.00 hodin |
E-mailová podpora |
Své dotazy můžete zasílat na e-mail hotline@stormware.cz vyhrazený pro zákaznickou podporu. Odpovědi obdržíte obratem nebo nejpozději do konce následujícího pracovního dne. |
Příjem nonstop |
E-mailový zpravodaj |
Na e-mailovou adresu uvedenou ve svém profilu v Zákaznickém centru obdržíte všechna vydání elektronického informačního zpravodaje. |
Předpokládáme nepravidelné vydávání zhruba jednou měsíčně |
Rozsah služeb |
Předmětem plnění nejsou individuální služby uvedené na www.stormware.cz/sluzby. |
Proces získání zákaznické podpory SERVIS jsme maximálně zautomatizovali. Uživatelům produktů STORMWARE Office poskytujeme SERVIS v prvním roce používání programu zcela ZDARMA. V případě, že některý z programů zakoupíte v posledních čtyřech měsících roku 2017, získáváte SERVIS zdarma i pro rok 2018. V případě, že vlastníte předchozí verzi některého programu, tj. pro rok 2017, můžete si SERVIS 2018 objednat online (mimo řešení POHODA Business Intelligence), telefonicky na čísle obchodního oddělení 567 112 612 nebo osobně či telefonicky na centrále nebo kterékoliv pobočce STORMWARE. Nemusíte si však se zajištěním předplatného na rok 2018 dělat starosti - nabídku na aktuální verzi služeb SERVIS od nás obržíte automaticky a vždy s dostatečným předstihem.
Pro objednání souboru služeb SERVIS 2018 k produktu POHODA Business Intelligence kontaktujte obchodní oddělení STORMWARE na telefonním čísle 567 112 612 nebo prostřednictvím e-mailu na adrese expedice@stormware.cz, příp. některou z poboček STORMWARE.

Tipy, jak postupovat…
… když si nevíte rady při práci s programem:
Nápověda: Všechny programy obsahují bohatou kontextovou nápovědu. Stačí stisknout klávesu F1 a objeví se stránka se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými propojeními na veškeré související texty. Vždy tak máte k dispozici kompletní nápovědu. Při zapisování dokladů můžete navíc využít dalšího pomocníka, a to kontextovou nápovědu ke každému políčku formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor. Tuto nápovědu vyvoláte stisknutím kláves CTRL+F1.
Dokumentace: I když máte přístup k přímým službám zákaznické podpory, nezapomínejte plně využívat dokumentaci k programu. Součástí balení produktu je jedna nebo více příruček obsahujících kompletní popis produktu.
Otázky a odpovědi: Průběžně aktualizujeme databázi Nejčastějších otázek a odpovědí k jednotlivým programům. K rychlému nalezení požadované informace vám spolehlivě poslouží fulltextové vyhledávání. Doporučujeme sledovat časté dotazy na odkazovaných stránkách, protože je pravděpodobné, že zde najdete odpovědi na své dotazy.
Videonávody: Dalším zdrojem informací jsou videonávody, které poslouží jak začínajícím, tak zkušenějším uživatelům. Ukazují vybrané základní funkce a pracovní postupy, ale i složitější operace účetního i technického charakteru v systému POHODA. Galerii videonávodů doplňujeme s ohledem na časté dotazy uživatelů tohoto programu. Začínající uživatelé mohou na našich internetových stránkách absolvovat 10dílný videokurz POHODA: školení základních dovedností, který je zcela zdarma.
Telefonická podpora: Poté, co se dovoláte na oddělení zákaznické podpory, budete vyzváni k zadání identifikačního čísla (ID) zákazníka. Své identifikační číslo naleznete na příloze k daňovému dokladu o koupi licence k některému z produktů společnosti STORMWARE, resp. balíku služeb SERVIS. V období uzávěrek a legislativních změn se však může stát, že jsou linky plně vytíženy a zákazníci mohou čekat. Prosíme vás o věcné a rychlé vyřízení telefonátu, linky zbytečně neblokujte a umožněte přístup i dalším uživatelům.
E-mail: Pokud se nemůžete dovolat na linku zákaznické podpory nebo potřebujete vyřešit více problémů najednou, využijte možnosti zaslat svůj dotaz e-mailem. Takto došlé dotazy jsou zpracovávány průběžně, nezávisle na obsazenosti telefonních linek. Svou odpověď proto můžete obdržet velmi rychle a také levněji než telefonicky. Ve svém dotazu nezapomeňte uvést své ID zákazníka.