Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

V programu POHODA mám zadanou přijatou objednávku na servisní práce. Mohu z této objednávky vytvořit servisní záznam automaticky?

odpověď

Ano, od verze 10100 program POHODA umožňuje vytvořit servisní záznam přímo z agendy Přijaté objednávky. V agendě Sklady/Servis zvolte povel Záznam/Přenos ->/Přijaté objednávky ->. Program POHODA Vás přepne do agendy Přijaté objednávky, kde klikněte na odpovídající doklad a zvolte povel Přenést do dokladu. V případě, že na přijaté objednávce máte uvedeno více položek, vyberte nejdříve položku, kterou chcete přenést do agendy Servis a poté zvolte povel Přenést položku.
V poli Text můžete uvést bližší informaci o reklamaci či opravě. Položka z přijaté objednávky se automaticky přenese do servisního záznamu na záložku Předmět servisu.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím