Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Provedl jsem registraci na Zákaznickém centru. Obratem jsem měl obdržet email s potvrzením o registraci. Žádná zpráva mi dosud nedošla. Co mám dělat?

odpověď

Zpráva s potvrzením o registraci obsahuje specifický odkaz na www stránky firmy STORMWARE. Po otevření tohoto odkazu bude registrace potvrzena. Některé aplikace pro příjem emailu nebo Váš poskytovatel emailové schránky mohou v rámci ochrany vyhodnotit email jako nevyžádanou nebo nebezpečnou zprávu, tzv. spam a tuto zprávu odmítnou doručit. Někdy je taková zpráva přesunuta od jiné složky, např. "Nevyžádaná pošta" nebo "Spam".

V takovém případě je nutné zkontrolovat uvedené složky ve Vaší poště, případně krátkodobě vypnout ochrany pro příjem nevyžádané pošty a provést registraci znovu. Pokud ani poté neobdržíte email s potvrzením, zkuste pro registraci použít jinou emailovou adresu. Pozor! Uvedená adresa, kterou použije pro registraci, bude použita jako kontaktní adresa pro zasílání důležitých informací, týkajících se administrace Vašeho zákaznického centra.

Další možností je kontaktovat zákaznickou podporu, kde Vám po potvrzení Vaší identifikace mohou zaslat email s potvrzením na náhradní adresu, kterou si zadáte.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím