Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Získejte k nákupu nového účetního software 60 minut s lektorem zdarma

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Při spuštění instalace se zobrazí hlášení "Nepodařilo se najít instalační soubor."

odpověď

Při stažení aktualizace nebo spuštění instalace dochází k rozbalení několika souborů do dočasné uživatelské složky TEMP.
V případě, že se soubor stáhne nebo rozbalí nekorektně, případně pokud nějaká aplikace soubor zablokuje např. Antivirový program, je zobrazeno toto hlášení.
Instalace potom nemůže být spuštěna, jelikož nemá potřebný soubor.

Řešením je vyčistit dočasný adresář systému Windows takto:
Stiskněte klávesovou zkratku Win + R (Win je klávesa mezi Ctrl a Alt), otevře se okno spustit.
Do řádku zapište příkaz:
%temp%
a stiskněte tlačítko OK.

V otevřeném průzkumníku Windows najděte složku s názvem "Stormware" a smažte ji.
Jde o dočasnou složku, které neobsahuje žádná účetní data, pouze soubory instalace.

Složku zavřete a spusťte program, kde použijete povel NÁPOVĚDA/AKTUALIZOVAT.
Pomocí průvodce znovu stáhněte aktualizaci.
Po další výzvě program ukončete a počkejte na spuštění instalace.

Jestliže ke spuštění nedojde, nejspíš je instalace něčím blokována (Antivir, antispyware apod.).
Zkuste dočasně vypnout tyto programy (nebo nastavit výjimku) a znovu spustit/vypnout program.

Aktualizace jsou stahovány ze serveru activation.stormware.cz, port 80, zkontrolujte zda není komunikace s tímto serverem blokována.

Pokud ani po tomto kroku nedojde ke spuštění instalace, bude nutné stáhnout instalátor ze Zákaznického centra:
https://stormware.cz/ZC
Vpravo je zobrazen přihlašovací formulář, je nutné se přihlásit.

Na registrovaný email lze obnovit heslo pomocí odkazu Zapomněli jste heslo?, pokud bylo zapomenuto.
Po úspěšném přihlášení klikněte v modrém menu vlevo na odkaz "Ke stažení", zde najdete instalátor v aktuální verzi, ten stáhněte pomocí tlačítka stáhnout a následně ho spusťte.
Dojde k instalaci nové verze programu, je nutné pouze proklikat průvodce, případně zadat nové licenční číslo.
Licenční číslo také najdete v sekci Licence v Zákaznickém centru.

Více informací naleznete ve videonávodech:

Co nabízí Zákaznické centrum?

Jak provést aktualizaci programu POHODA?

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím