otázka
Při spuštění instalace se zobrazí hlášení "Nepodařilo se najít instalační soubor."
odpověď
Při stažení aktualizace nebo spuštění instalace dochází k rozbalení několika souborů do dočasné uživatelské složky TEMP.
V případě, že se soubor stáhne nebo rozbalí nekorektně, případně pokud nějaká aplikace soubor zablokuje např. Antivirový program, je zobrazeno toto hlášení.
![](/FaqNew_Files/Image/technicka/Instalace/chybiphmsi.png)
Instalace potom nemůže být spuštěna, jelikož nemá potřebný soubor.
Řešením je vyčistit dočasný adresář systému Windows takto:
Stiskněte klávesovou zkratku Win + R (Win je klávesa mezi Ctrl a Alt), otevře se okno spustit.
Do řádku zapište příkaz:
%TEMP%
a stiskněte tlačítko OK.
V otevřeném průzkumníku Windows najděte složku s názvem "Stormware" a smažte ji.
Jde o dočasnou složku, které neobsahuje žádná účetní data, pouze soubory instalace.
Složku TEMP zavřete a spusťte program POHODA, kde použijete povel Nápověda/Aktualizovat.
Pomocí průvodce znovu stáhněte aktualizaci.
Po další výzvě program ukončete a počkejte na spuštění instalace.
Jestliže ke spuštění nedojde, nejspíš je instalace něčím blokována (Antivir, antispyware apod.).
Zkuste dočasně vypnout tyto programy (nebo nastavit výjimku) a znovu spustit/vypnout program.
Aktualizace jsou stahovány ze serveru activation.stormware.cz, port 80, zkontrolujte zda není komunikace s tímto serverem blokována.
Pokud ani po tomto kroku nedojde ke spuštění instalace, bude nutné stáhnout instalátor ze Zákaznického centra:
https://stormware.cz/ZC
Stažení instalátoru
![](/FaqNew_Files/Image/technicka/ZC/zcloginuph.png)
Na přihlašovací stránce účtu POHODA zadejte zaregistrovaný email a heslo.
Heslo lze pomocí odkazu Zapomněl/a jsem heslo obnovit, pokud bylo zapomenuto.
Jestliže registrovaný email neznáte, nefunguje nebo k němu nemáte přístup, kontaktujte
Pokud ještě nemáte vytvořenou registraci, pokračujte tlačítkem Registrovat účet POHODA.
Po úspěšném přihlášení klikněte v pravo na tlačítko Instalační soubory ke stažení.
Na otevřené stránce naleznete instalační soubory zakoupených produktů.
V sekci Plná instalace u produktu POHODA klikněte na tlačítko Stáhnout, dojde ke stažení instalačního souboru, případně určete, kam se má soubou uložit.
Zde se také všimněte, zda již existuje vyšší verze v sekci Aktualizace (porovnejte jednotlivá čísla Release).
V sekci Licence/Produkty naleznete aktuální licenční číslo, které vložíte do průvodce instalací.
Více informací naleznete ve videonávodech:
Co nabízí Zákaznické centrum?
Jak provést aktualizaci programu POHODA?