Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Upozorní mě program POHODA v agendě Reklamace a Servis na předměty, které jsou po záruce?

odpověď

Ano, od verze POHODA Říjen 2013, release 10500 je možné v agendě Nastavení/Globální nastavení v sekci Sklady v oddílu Evidence zatrhnout volbu Kontrolovat záruky.

Kontrola záruky se provádí na základě zadaných údajů o datu nákupu reklamovaného, resp. servisovaného předmětu, 
délce záruky a datu přijetí předmětu do reklamace, resp. servisu. 
Datum nákupu zapište ve formuláři dokladu do pole Datum dokladu. Na záložce Předmět reklamace, resp. servisu uveďte délku záručního období v poli Záruka a Z.j.
Na základě těchto údajů pak POHODA vyhodnotí, zda se zahájené reklamační nebo servisní řízení nachází, vzhledem k datu jeho začátku, v období platnosti záruky.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím