Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Při práci v účetní jednotce mi program POHODA nahlásí chybu „#3167 – Záznam je odstraněn“. Co mám udělat, aby bylo možné pokračovat v práci?

odpověď

U účetní jednotky, kde se projevuje tato chyba, proveďte Správu databáze. Správu databáze účetní jednotky. Správu databáze provedete z nabídky Soubor/Účetní jednotky/Databáze povelem Správa databází. V průvodci správou databází vyberte volbu v poli Rozsah "Pouze aktuální účetní jednotka" a v poli Operace "Údržba databáze", na další stránce budou vybrány "Kompakt, Obnova databáze, Oprava integrity (Úplná oprava integrity)". Dokončete průvodce Správou databáze. Pokud se u Obnovy databáze projeví chyba, program POHODA nabídne Zotavení databáze. Máte-li síťovou verzi programu, provádí se správa databáze na hlavním serveru a ostatní práce v programu POHODA na síťových klientech musí být ukončena. Pokud správa databáze nepomůže, kontaktujte technickou podporu.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím