Využijte nový Účet POHODA pro bezpečnější a pohodlnější jednotné přihlašování ke službám a aplikacím STORMWARE

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Nápověda v aplikaci POHODA nefunguje a hlásí, že stránka byla zrušena, případně je prázdná. Co mám dělat?

odpověď

V tomto případě je nutné upravit registry systému Windows.

Pro úpravu je možné stáhnout a použít zkomprimovaný soubor registru kliknutím na tento tento odkaz.
Ve staženém souboru se nachází dva zápisy do registrů (podle typu systému 32/64 bit), které tuto vlastnost programu POHODA řeší. Soubor nejprve rozzipujte a poté jej zaregistrujte na všech PC, kde nápověda nefunguje - použijte správnou variantu (na soubor poklikáte myší a zvolíte povel Spustit).

Pokud úprava tohoto registru nepomůže, zkuste přidat server, na kterém je program POHODA nainstalován, a ke kterému se připojujete z klientů do Důvěryhodných serverů v nastavení Internet Exploreru. HTML help si toto nastavení přebírá.

Pokud nepomůže ani tento postup,  spusťte editor registrů (tlačístko Start a do pole hledání napište text regedit), zde  zvolte HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/MICROSOFT/HTML Help/1.x/ItssRestrictions (nebo HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Wow6432Node/MICROSOFT/HTML Help/1.x/ItssRestrictions pro 64-bitové systémy) a zde vyberte hodnotu DWORD MaxAllowedZone, kde je nutné MaxAllowedZone nastavit z hodnoty 1 na hodnotu 3.

Jakmile provedete tato opatření, nápověda v programu POHODA by měla být plně funkční.

Jak zjistit typ systému 32/64 bit

Klikněte na nabídku Start pravým tlačítkem myši a z menu vyberte Systém.

Případně můžete otevřít panel Nastavení/Systém/O aplikaci.

A najděte řádek typ systému.

 

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím