Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Při exportu tabulky do Excelu nebo při volbě "Otevřít v Excelu" se objevují chybová hlášení?

odpověď

Problém s exportem do Excelu vzniká po říjnové aktualizaci operačního systému Windows. V současné době je třeba odebrat aktualizace operačního systému Windows dle seznamu níže. 

Windows 10 / Windows server 2016 - KB4041676, KB4043961, KB4041691

Windows 8.1 / Windows server 2012 - KB4041693

Windows 7 / Windows server 2008 R2 - KB4041681 a KB4041678

Dalším řešením je při vyvolání menu exportu přes pravé tlačítko myši zvolit možnost TISK TABULKY. Tiskovou sestavu již lze vyexportovat do Excelu. Případně při vyvolání menu exportu přes pravé tlačítko myši zvolit možnost EXPORT TABULKY a výsledný formát zvolit TEXT, který následně otevřete v aplikaci MS Excel.

Od nové verze programu POHODA, release 11702 byl zapracován v aplikaci nový formát exportu. Pro korektní export do EXCELU je třeba otevřít v účetní jednotce agendy NASTAVENÍ/UŽIVATELSKÉ NASTAVENÍ a sekci OSTATNÍ. Zde vyberte Formát souboru Excel nový typ Excel 2007 (xlsx) a změny uložte. Po této úpravě bude export do Excelu funkční.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím