Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Jak zjistím, zda mám nárok na technickou podporu?

odpověď
Jste-li nový registrovaný uživatel ekonomického systému POHODA poskytujeme SERVIS v prvním roce zcela ZDARMA. Podmínkou pro bezplatné poskytnutí zákaznické podpory je odeslání vyplněné registrační karty na adresu firmy STORMWARE s.r.o. V případě, že jste program POHODA zakoupili v posledních čtyřech měsících roku, získáváte SERVIS i pro další kalendářní rok. 

Jste-li uživatelem předchozí verze ekonomického systému POHODA, nemusíte si se zajištěním předplatného na další rok dělat starosti. Nabídku SERVISU na další rok obdržíte automaticky s dostatečným předstihem. 

Pokud jste vynechali aktualizaci, i v tomto případě je možné SERVIS zakoupit. Aktualizace programu na sebe navazují a proto není v tomto případě možné dodat pouze novou aktualizaci programu a vyjmout z ní předchozí změny. Pokud jste předchozí roky vynechali, je nutné doplatit cenu SERVIS posledního vynechaného roku a cenu pro aktuální rok. Do 31.12.2007 platí amnestie a SERVIS pro rok 2007 není třeba doplácet.

Pro zjištění, zda máte SERVIS pro daný rok zaplacen, kontaktujte obchodní oddělení firmy STORMWARE s.r.o.
Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím