Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Využijte 30% slevu na nový software pro začínající podnikatele

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Při spuštění instalace se zobrazí hlášení "Nepodařilo se najít instalační soubor."

odpověď

Při stažení aktualizace nebo spuštění instalace dochází k rozbalení několika souborů do dočasné uživatelské složky TEMP.
V případě, že se soubor stáhne nebo rozbalí nekorektně, případně pokud nějaká aplikace soubor zablokuje např. Antivirový program, je zobrazeno toto hlášení.

Instalace potom nemůže být spuštěna, jelikož nemá potřebný soubor.

Řešením je vyčistit dočasný adresář systému Windows takto:
Stiskněte klávesovou zkratku Win + R (Win je klávesa mezi Ctrl a Alt), otevře se okno spustit.
Do řádku zapište příkaz:
%TEMP%
a stiskněte tlačítko OK.

V otevřeném průzkumníku Windows najděte složku s názvem "Stormware" a smažte ji.
Jde o dočasnou složku, které neobsahuje žádná účetní data, pouze soubory instalace.

Složku TEMP zavřete a spusťte program POHODA, kde použijete povel Nápověda/Aktualizovat.
Pomocí průvodce znovu stáhněte aktualizaci.
Po další výzvě program ukončete a počkejte na spuštění instalace.

Jestliže ke spuštění nedojde, nejspíš je instalace něčím blokována (Antivir, antispyware apod.).
Zkuste dočasně vypnout tyto programy (nebo nastavit výjimku) a znovu spustit/vypnout program.

Aktualizace jsou stahovány ze serveru activation.stormware.cz, port 80, zkontrolujte zda není komunikace s tímto serverem blokována.

Pokud ani po tomto kroku nedojde ke spuštění instalace, bude nutné stáhnout instalátor ze Zákaznického centra:
https://stormware.cz/ZC

Stažení instalátoru

Na novém PC se přihlaste do Zákaznického centra.

Do formuláře zadejte zaregistrovaný email a heslo.
Odkaz Zapomněli jste heslo? umožní změnit heslo na základě přihlášení k emailové schránce, pokud bylo zapomenuto.
Jestliže registrovaný email neznáte, nefunguje nebo k němu nemáte přístup, kontaktujte Obchodní oddělení STORMWARE s.r.o.
na telefonním čísle 567 112 612 nebo emailem expedice@stormware.cz
Pokud ještě nemáte vytvořenou registraci, pokračujte tlačítkem Registrace zákazníka.

Po úspěšném přihlášení klikněte v pravo na tlačítko Instalační soubory ke stažení.
Na otevřené stránce naleznete instalační soubory zakoupených produktů.
V sekci Plná instalace u produktu POHODA klikněte na tlačítko Stáhnout, dojde ke stažení instalačního souboru, případně určete, kam se má soubou uložit.
Zde se také všimněte, zda již existuje vyšší verze v sekci Aktualizace (porovnejte jednotlivá čísla Release).

V sekci Licence/Produkty naleznete aktuální licenční číslo, které vložíte do průvodce instalací.

Více informací naleznete ve videonávodech:

Co nabízí Zákaznické centrum?

Jak provést aktualizaci programu POHODA?

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím