Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Využijte 30% slevu na nový software pro začínající podnikatele

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Jak vytvořit tiskopis Hlášení zaměstnavatele při ukončení pracovní neschopnosti (HZUPN)?

odpověď

V agendě Personalistika zatrhněte u dané nepřítomnosti na záložce Nepřítomnost pole Vystavit HZUPN.

Hlášení vygenerujete v agendě Personalistika prostřednictvím povelu Záznam/Operace/Podání HZUPN a vyberete měsíc ukončení nepřítomnosti. V zobrazeném dialogovém okně vyplníte datum, kdy zaměstnanec začal opět vykonávat zaměstnání. Dále uvedete, zda zaměstnanec poslední den nemoci již pracoval a případně kolik hodin ze své plánované směny odpracoval. Jestliže zaměstnanec v době pracovní neschopnosti pracoval, uvedete, ve kterých dnech pracoval. Po vyplnění údajů a potvrzení tlačítkem OK se otevře agenda Podání HZUPN s nově vytvořeným záznamem. Toto podání uložíte a následně ho můžete přes povel Záznam/Odeslání HZPUN elektronicky odeslat.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím