Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Personální a mzdový systém PAMICA usnadňuje uživatelům práci díky intuitivnímu a přehlednému ovládání, dokonalé provázanosti jednotlivých agend a rozsáhlému systému kontextové nápovědy. Pokud navíc používáte i program POHODA, bude to pro vás ještě jednodušší, základní ovládání a koncepce programu PAMICA vychází právě z oblíbeného ekonomického systému POHODA.
Můžete využít interaktivní nápovědu, kdy se po stisku klávesy F1 zobrazí stránka se základním popisem otevřené agendy, nebo kontextovou nápovědu, tedy nápovědu ke každému poli formuláře agendy vyvoláte zkratkou CTRL + F1.
Tištěnou verzi příručky dostanete přímo k nákupu programu, můžete si ji ale objednat na expedice@stormware.cz. Kdykoliv si ji můžete také stáhnout elektronicky v PDF nebo se podívat na online verzi na webu – do odpovídající kapitoly se přepnete také přímo z programu PAMICA.
Databáze nejčastějších otázek a odpovědí je dalším způsobem, jak získat potřebné informace. Stejně tak se můžete obrátit na naše videonávody, kde zjistíte, jak postupovat v konkrétních případech při práci s programem.
Díky informační ploše máte přehled o stavu zpracovaných mezd či zaúčtovaných záloh, vidíte také údaje o zaúčtovaných mzdách, nejbližších termínů lékařských prohlídek, resp. školení, které mají být absolvovány, upomínky k vyřízení a další užitečné informace. Informační plocha se zobrazuje při vstupu do účetní jednotky, případně když jsou zavřené všechny agendy.
Okno programu je logicky uspořádané, aby bylo zapisování údajů co nejsnadnější a nejrychlejší. Formuláře se dynamicky mění, abyste měli vždy k dispozici ta pole, která zrovna potřebujete.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky