Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

13.6 eNeschopenka

Agenda eNeschopenka slouží k evidenci dočasných pracovních neschopností vašich zaměstnanců a díky této agendě o nich budete mít přehled. Do agendy budete také stahovat veškeré informace o dočasných pracovních neschopnostech svých zaměstnanců. Na základě zvoleného způsobu komunikace s ČSSZ ohledně DPN bude možné v programu POHODA použít jednu z variant načítání XML souborů obsahujících údaje o DPN zaměstnance: zaprvé, zasílání notifikací do datové schránky; zadruhé, zasílání notifikací prostřednictvím služby Data zaměstnavatelům o dočasné pracovní neschopnosti (DZDPN).

eNeschopenka

V případě, že již ve svém počítači máte stažené XML soubory s eNeschopenkami nebo jste odeslali požadavek na určité období prostřednictvím služby DZDPN, můžete v agendě eNeschopenka provést jejich import. Z nabídky Záznam zvolíte povel Import eNeschopenky...

Záznamy vytvořené v agendě eNeschopenka jsou připraveny ke vložení na záložku Nepřítomnost v agendě Personalistika. V té zvolíte povel Záznam/ Operace/Vložit eNeschopenky..., který otevře průvodce pro vytvoření záznamů pracovních neschopností z eNeschopenek. Po stisku tlačítka Dokončit se hromadně vytvoří nepřítomnost na stejnojmennou záložku v agendě Personalistika.