Ať už jste podnikatel, nebo malá firma, účetní program POHODA vám nabídne přesně to, co pro svou práci potřebujete a očekáváte: jednoduchost, rychlost, aktuálnost.
POHODA za vás dost věcí udělá automaticky, anebo vám je aspoň připomene. Díky tomu a také provázanosti jednotlivých agend je práce v účetním programu POHODA rychlá a snadná.
POHODA vám poskytne veškeré doklady, které při prodeji a podnikání obecně potřebujete. Pak je rovnou vytiskne nebo pošle vašemu obchodnímu partnerovi e-mailem. Zkrátka celý proces maximálně automatizuje.
Vy i vaše účetní se s programem rychle naučíte a budete spokojení. Nabízíme řešení pro podnikatele a firmy, které vedou podvojné účetnictví i daňovou evidenci. POHODA je však také vhodná pro podnikatele s externí účetní.
Program POHODA jednoduše propojíte s nejznámějšími internetovými obchody a v kombinaci se sklady můžete spravovat zásoby, objednávky, reklamace i servis z jednoho místa.
POHODA vám pomůže i se mzdami. U každého zaměstnance můžete přiřadit například slevy na dani, způsoby zdanění nebo odvody pojistného, včetně příspěvků na penzijní připojištění, životní a úrazové pojištění. Disponuje celou řadou tiskopisů pro různé úřady.
Potřebujete řešit nerovnoměrný rozvrh pracovní doby? Definovat pracovní místa? Vytvářet vlastní složky mzdy? Automaticky rozúčtovávat mzdy na střediska? Tyto a další možnosti přináší navazující personální a mzdový systém PAMICA.
Účetní doklady si vystavíte také mimo dosah svého počítače s aplikací mPOHODA – doplňkem programu POHODA. Navíc díky synchronizaci dat můžete mít i při mobilní fakturaci k dispozici své stávající kontakty, skladové zásoby a jiná další důležitá data z účetního software.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky