Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
„Odpovídají informace uvedené v účetnictví skutečnosti?“ Odpověď na tuto otázku hledají v závěru roku tisíce účetních a skladových operátorů po celém Česku. Ať už si letos budete takovou otázku klást poprvé, nebo již poněkolikáté, určitě se vyplatí připravit si plán jednotlivých činností a celý proces inventarizace tak absolvovat za zlomek času a nákladů. Během školení si ukážeme praxí ověřené postupy i různé šikovné zkratky v programu POHODA – od kontrolních operací přes doporučené postupy v agendě Inventury až po vyčíslení inventarizačních rozdílů a jejich správné zaúčtování.
Sestavení plánu inventarizace v souladu s platnou legislativou
Ocenění zásob – výpočet/přepočet vážené nákupní ceny, zápisy příjmů a výdejů zásoby, nestandardní skladové pohyby
Stručné představení zásob vstupujících do inventury
Kontrolní operace před provedením inventury
Rozdíly ve zpracování inventury v jednotlivých řadách systému POHODA
Práce s agendou Inventury v praxi – vytvoření nové inventury, tisk podkladů ke zpracování inventury, zápis skutečného/fyzického množství zásoby
Využití agendy Inventurní seznamy, přenos inventurního seznamu do agendy Inventura
Průvodce zaúčtováním inventury, práce se vzniklými doklady, oprava zaúčtované inventury
Zpracování inventury evidenčních čísel
Závěrečné shrnutí celého postupu včetně kontrolních/tiskových sestav
Školení je určeno pro všechny účetní, kteří v programu POHODA budou provádět inventuru zásob. Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je především dobrá orientace v programu POHODA a znalost problematiky účetní uzávěrky.
Kategorie: D ?Program POHODA znám a ovládám poměrně dobře.Další školení z této kategorie >
Tento kurz je vhodný pro pokročilé uživatele Pohody. Nezbytným předpokladem pro jeho úspěšné absolvování je znalost základních principů práce v programu, které si rychle osvojíte na školení Základní dovednosti v programu POHODA, a také mít povědomí o účetních/skladových operacích v Pohodě, s čímž vám pomůžeme na kurzech Účetnictví, Sklady, Skladové pohyby, Mzdy, resp. o uzávěrkových operacích, kterým se věnujeme na školení Účetní uzávěrka.
POHODA | pro pokročilé
Seznámíme vás se všemi postupy, díky kterým si hravě poradíte s účtováním na přelomu roku.
POHODA | online
Získejte unikátní know-how, jak si v uzávěrkách účtů najít ten správný systém.
Představíme vám chytré funkce pro zpracování mezd v Pohodě na přelomu roku a ročního zúčtování daně.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky