Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu
Skip Navigation LinksSTORMWARE > Průzkum - PAMICA

Průzkum mezi uživateli programu PAMICA

Chtěli bychom zjistit, jak jste spokojeni s programem PAMICA. Zajímají nás také vaše názory a případná doporučení pro úpravu, zlepšení nebo rozšíření tohoto programu. Proto jsme pro vás připravili tento dotazník. Jeho vyplněním, které by vám nemělo zabrat více než deset minut, můžete přispět k dalšímu vývoji programu PAMICA.

Budeme vám velmi vděční, pokud si najdete trochu času a podělíte se s námi o své postřehy, zkušenosti a náměty.

Jak jste spokojeni s programem PAMICA?

   

Kolika zaměstnancům v něm zpracováváte personální a mzdovou agendu (případně v kolika účetních jednotkách)?

V jakém programu jste zpracovávali mzdy předtím, než jste si pořídili program PAMICA?

V čem je podle vás program PAMICA opravdu dobrý? V čem vidíte jeho hlavní výhody?

Využíváte možnost elektronického odesílání formulářů z programu PAMICA na ČSSZ nebo finanční úřad?

 
Prostor pro vaše případné komentáře a náměty:

Používáte v programu PAMICA nedávno zapracovanou agendu pro evidenci upomínek?

 
Jak jste s upomínkami spokojeni?

Jaké nové funkce nebo formuláře byste v programu PAMICA uvítali? Co bychom měli do programu zapracovat?

Má podle vás program nějaký nedostatek? Co bychom měli v programu změnit?

Spolupracuje program PAMICA s vaším účetním/ekonomickým programem, případně uvažujete o jejich propojení?

 
Pokud jste odpověděli „ano“, vyplňte prosím následující údaje:
Název
účetního/ekonomického
programu:
Výrobce:
Pokud už máte obě aplikace propojeny, jak jste s jejich vzájemnou spoluprací spokojeni?

Používáte napojení programu PAMICA na docházkový systém, případně uvažujete o propojení těchto aplikací?

 
Pokud jste odpověděli „ano“, vyplňte prosím následující údaje:
Název
docházkového
systému:
Výrobce:
Pokud už máte obě aplikace propojeny, jak jste s jejich vzájemnou spoluprací spokojeni?

Jak jste spokojeni s kvalitou služeb poskytovaných v rámci zákaznické podpory (tel. 567 117 711, e-mail hotline@stormware.cz nebo servis@stormware.cz)?

   
Rozveďte prosím své zkušenosti se zákaznickou podporou (budeme vám vděčni za kladné i záporné reakce):
Prostor pro vaše náměty na zlepšení služeb zákaznické podpory:

Tento prostor je určen pro vaše další sdělení, náměty nebo doporučení k programu PAMICA, ale i dalším produktům a službám poskytovaným společností STORMWARE:

Budeme rádi, pokud uvedete své kontaktní údaje pro případné upřesnění vašich námětů:

Jméno: E-mail:
Firma: ID zákazníka:
 Vaše profese nebo zařazení ve firmě: