Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Zaměstnanci pracující na dohody konané mimo pracovní poměr mají od 1. října 2023 nárok na náhradu mzdy za neodpracovaný svátek. Z toho důvodu jsou státní svátky nově vykazovány i pro dohody v poli Státní svátky a nebudou tak již přičítány v poli Pracovní dny.
V případě, že zmínění zaměstnanci nemají na den státního svátku rozvrženou pracovní dobu, je nutné ve vystavené mzdě zrušit vypočtenou náhradu za svátek.
Po XML importu proforma faktury se již správně doplní předkontace k vydané faktuře, která se vytvoří automaticky díky zatržené volbě Po plné likvidaci vydané proforma faktury vystavit vydanou fakturu bez upozornění dostupné v agendě Globální nastavení/Platby.
Do agend Sledování zakázek a Podklady z minulých let jsme přidali nový sloupec Text dokladu, do kterého vstupuje text z dokladu uvedený ve formuláři agendy. Stejný text se zobrazí i na tiskové sestavě Soupiska dokladů na zakázky dostupné v agendě Zakázky.
V případě, že jste do agendy Podklady z minulých let provedli import záznamů v předchozích verzích programu, bude sloupec Text dokladu prázdný. Chcete-li ho vyplnit, je třeba provést opětovný import podkladů.
Díky optimalizaci se zrychlilo otvírání agendy Zakázky i v případě, že agenda Podklady z minulých let obsahuje velké množství záznamů.
Při přenosu vydané zálohové faktury (s vazbou na rezervovanou přijatou objednávku) do konečné faktury se již u zásoby správně aktualizují hodnoty v polích Rezervace a Objednávky.
Pro službu ComGate z agendy Homebanking jsme upravili načítání avíz obsahující položku splátky úvěru.
Upravili jsme vytváření složky pro uložení dokumentů zaměstnance v agendě Personální události. Nově se složka vytváří stejně jako v agendě Personalistika.
Novelou zákoníku práce byla rozšířena informační povinnost zaměstnavatele vyplývající z uzavřeného pracovněprávního vztahu a nově pro dohody konané mimo pracovní poměr. Do nabídky tiskových sestav v agendě Personalistika jsme pro tyto účely přidali nové vzory pracovněprávních dokumentů, jedná se o Informace o obsahu pracovního poměru a Informace o obsahu právního vztahu založeného dohodou.
Umožňujete-li svým zaměstnancům práci na dálku (home office), můžete nově využít vzor Dohoda o práci na dálku.
Pro formát UniCredit avíza z agendy Homebanking jsme zaktualizovali načítání avíza dle aktuálně platného formátu.
Pro formát FIO API bankovnictví z agendy Homebanking jsme upravili načítání textu u bankovního dokladu.
Při změně typu u uložené karty zásoby (bez pohybů) již nedojde k předčasnému ukončení programu.
Provedli jsme optimalizaci v agendě Zásilky, aby nedocházelo ke zpomalení programu při editaci pole Stav.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky