Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Pokud máte nainstalovanou Kasu Offline, rel. 13200, nevyžaduje tento update programu POHODA žádná zvláštní nastavení nebo instalaci Kasy Offline.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 13203 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
V nové verzi mPOHODA 11.0 přibyla možnost vystavit opravný doklad k vydané faktuře a také možnost stornovat prodejku. Synchronizací dat od verze 13203 dojde k přenosu opravných a stornovacích dokladů do programu POHODA.
Pro službu GoPay z agendy Homebanking jsme přidali podporu vyúčtování ve formátu XML Clearing IFPP (IF++).
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 13202 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Pro banku Raiffeisenbank využívající službu MultiCash z agendy Nastavení/Homebanking jsme upravili generování konstantního symbolu do tuzemského příkazu k úhradě, aby odpovídal aktuálnímu popisu formátu.
Pro službu ČSOB avíza jsme přidali nové identifikační kódy určující typ avíza platební brány.
Při ukládání záznamu v agendě Výroba se již správně přepočítává vážená nákupní cena u všech výrobků.
Po zadání prvního dokladu v agendách Banka a Pokladna se do pole Účet/Pokladna vloží výchozí hodnota zadaná v uživatelském nastavení. Po její změně a zadání dalšího dokladu se již správně nabízí účet/pokladna dle posledně použitého záznamu.
Při exportu tiskové sestavy Přehled o platbě pojistného na zdrav. pojištění zaměstnavatele byla omezena možnost elektronického odeslání přehledu v XML formátu do datové schránky Všeobecné zdravotní pojišťovny (VZP). Tento formát není ze strany VZP pro odeslání přes datovou schránku podporován.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 13201 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Při vložení zásoby do dokladu přes dialogové okno Vložení zásoby se již správně vyčíslí sleva i v případě, kdy je vybrána prodejní cena typu Sleva s hodnotou 100 %.
V agendách Výroba a Výrobní požadavky dochází opět ke sdružování výrobků s ručně zadanou cenou.
Ve verzi POHODA, rel. 13200 při vyřazení majetku s uplatněným odpisem ve výši 0 %, resp. při přerušení odpisování, se z agendy Účetní deník neodstraní záznam se zaúčtovaným odpisem a zároveň je bez vazby na zdrojový doklad (majetek). Program Vás na tyto záznamy upozorní při otevření účetního deníku a jejich seznam se zobrazí na kontrolní tiskové sestavě Kontrola vazeb na zdrojové doklady. Tyto záznamy je nutné z agendy Účetní deník smazat ručně.
Od verze POHODA, rel. 13201 se již při vyřazení majetku, resp. přerušení odpisování, odstraní zmíněné záznamy z účetního deníku automaticky.
Při elektronickém odeslání NEMPRI se do XML souboru již správně vloží příloha, která je k podání připojena.
Upravili jsme export záznamů pro Českou poštu z agendy Vydané faktury. Nyní lze dokončit export CSV souboru i po změně údajů v průvodci exportem.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky