Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Pokud máte nainstalovanou Kasu Offline, rel. 12902, nevyžaduje tento update programu POHODA žádná zvláštní nastavení nebo instalaci Kasy Offline.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12904 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
V poslední aktualizaci operačního systému Windows a produktů Microsoft Office došlo k chybnému převázání komponenty ACE DAO, kterou produkty STORMWARE vyžadují pro své fungování. Proto jsme provedli optimalizaci, která spustí automatickou opravu komponenty. Pokud automatická oprava neproběhne, zobrazí POHODA hlášení s odkazem na návod, jak provést ruční instalaci komponenty.
Pokud budou i po instalaci tohoto update problémy přetrvávat, obraťte se, prosím, neprodleně na naše techniky ze zákaznické podpory.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12903 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Zaktualizovali jsme tiskopis Hlášení zaměstnavatele/osoby dobrovolně nemocensky pojištěné při ukončení pracovní neschopnosti (HZUPN), včetně datové věty HZUPN20 na verzi v1.1.
Upravili jsme logo zdravotní pojišťovny na tiskové sestavě Hromadné oznámení zaměstnavatele.
Při hromadném vystavení mezd se již nevystaví mzda zaměstnanci po ukončení pracovního poměru.
Zaktualizovali jsme tiskopis Přiznání k dani z přidané hodnoty platný od zdaňovacího období říjen, resp. 4. Q 2021, vzor č. 23. Ke změnám XML struktury v souvislosti s novým tiskopisem nedochází.
Po převodu dat ze starších verzí se již v účetním deníku neodstraní zakázka u záznamů vytvořených z agendy Majetek.
Pro správnou komunikaci je nutné stáhnout update i pro Kasu Offline, rel. 12902, který je k dispozici od 26. 10. 2021.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12902 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Na základě změn obsažených v posledních aktualizacích MS Office jsme ošetřili správné ukončení programu POHODA. Více informací naleznete v FAQ.
Pro platební bránu GoPay jsme zaktualizovali načítání avíza dle aktuálního schématu.
V případě exportu sestavy do PDF s dokumentem ve formátu ISDOC již proběhne export i na uživatelské tiskové sestavě.
S účinností od 19. října 2021 dochází vyhláškou č. 375/2021 Sb. ke změně průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad. Změna se týká benzinu automobilového 95 oktanů, ostatní ceny PHM zůstávají beze změny.
V případě, že jste vystavili cestovní příkaz před aktualizací těchto sazeb, je potřeba zvolit na záložce Náhrady povel Přepočítat náhrady.
Upravili jsme logo zdravotní pojišťovny na tiskové sestavě Přehled o platbě pojistného na zdravotní pojištění zaměstnavatele.
V agendě Mzdy/příslušný měsíc jsme optimalizovali načítání seznamu zaměstnanců ve výklopném seznamu Zaměstnanec.
V agendách Reklamace a Servis při zadání dosud neexistujícího evidenčního čísla na záložky Předmět reklamace, resp. Předmět servisu, se již správně zobrazí dialogové okno s dotazem, zda číslo zaevidovat.
Pro správnou komunikaci je nutné stáhnout update i pro Kasu Offline, rel. 12901, který je k dispozici od 18. 10. 2021.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 12901 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
Na tiskové sestavě Hromadné oznámení zaměstnavatele se již zobrazí správné období vybrané v dialogovém okně Hromadné oznámení zaměstnavatele.
Upravili jsme komunikaci s platebním terminálem PAX od společnosti ComGate Payments, a. s.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky