Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Pokud máte nainstalovanou Kasu Offline, rel. 11901, nevyžaduje tento update programu POHODA žádná zvláštní nastavení nebo instalaci Kasy Offline.
V případě pobočkového zpracování dat sehrajte všechny balíčky z poboček na centrálu a teprve poté nainstalujte aktualizaci programu POHODA, release 11903 na centrále i pobočkách. Na centrále prostřednictvím povelu Soubor/Datová komunikace/Pobočkové zpracování dat/Odeslání dat vygenerujte balíček č. 1 pro každou pobočku. V agendě Soubor/Účetní jednotky založte na pobočkách z balíčku č. 1 novou účetní jednotku.
V případě, že zaměstnáváte více než 50 % invalidních zaměstnanců, tak zaměstnanci s druhem pracovního poměru A-J, O a K, kterým klesne vyměřovací základ po snížení o legislativní částku Stát plátcem do limitu (tj. 7 177 Kč) pod 2 500 Kč, již vstoupí do počtu zaměstnanců na tiskovou sestavu Přehled o platbě pojistného na zdravotní pojištění zaměstnavatele. Pro výpočet zdravotního pojištění se nyní posuzuje příjem před snížením o uvedenou legislativní částku Stát plátcem do limitu.
Část doplatku do minima zdravotního pojištění placená zaměstnavatelem již neovlivní superhrubou mzdu.
Byly opraveny nepřesnosti textu na tiskové sestavě Příloha k žádosti o dávky nemocenského pojištění (NEMPRI). Také se již nevyplní hodnota 0,00 na straně 2 v bodě b) v případě, že se nejedná o zaměstnání malého rozsahu.
Při datové uzávěrce již nedochází k chybovému hlášení #3022.
Při likvidaci do pokladny se již nezobrazuje upozornění Zvolte typ plnění DPH, pokud není v agendě Členění DPH zatržena volba Nabízet u typu Nezahrnovat do přiznání DPH.
Bylo ošetřeno zobrazení ručně zadané hodnoty do polí Členění DPH a Předkontace.
Dialogové okno kontroly limitu pro režim přenesení daňové povinnosti se již nezobrazuje, pokud je součet částek dotčených zásob nižší než Kč 100 000,- a na dokladu není zvoleno přenesení daňové povinnosti.
Při snížení množství u položky dokladu vytvořeného z objednávky a následném zrušení příznaku Vyřízeno na navázané objednávce se již okamžitě správně aktualizuje objednané množství na kartě zásoby.
Při zrušení příznaku Synchronizováno s mPOHODA u položky výrobku se již nezobrazuje hláška týkající se zásoby typu Komplet nebo Souprava.
Při otevření kontaktní osoby ze záložky Kontakty v agendě Adresář se již tento záznam zobrazí správně bez ohledu na předchozí filtr v agendě Adresář.
Opravili jsme předčasné ukončení aplikace při volbě Přidat k oblíbeným v agendě Účetní jednotky.
Upravili jsme XML import dokladu s vazbou adresy na adresář přes <typ:id>, tak aby se na doklad doplnila výchozí dodací adresa.
Elektronické podání na Daňový portál Finanční správy ČR (EPO) již probíhá korektně i na Windows XP a Windows Vista.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky