Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Využijte 30% slevu na další nákup nebo 50% slevu na 1. hodinu individuálních služeb

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Proč nejde produkt aktivovat přes internet online?

odpověď
Zkontrolujte si nastavení počítačové sítě/připojení k internetu (vyzkoušejte si například v prohlížeči otevřít jiné internetové stránky). Jakmile je nastavení internetu v pořádku, je zřejmě problém v nastavení firewallu, kde máte zakázanou komunikaci na internet jinak než přes webový prohlížeč. Pokuste se firewall vypnout nebo nastavit výjimku pro program POHODA. Pokud by se Vám i přesto nepodařilo produkt aktivovat, kontaktujte technickou podporu pro zjištění funkčnosti aktivačního serveru. Ve vyjímečných případech může být aktivační server STORMWARE plně vytížen a neodpoví na váš požadavek ve standardním limitu, v tomto případě aktivaci opakujte později. Aktivaci můžete také provést zasláním žádosti o aktivační klíč na adresu firmy STORMWARE s.r.o., Za Prachárnou 45, Jihlava, 586 01, pokud v průvodci aktivací zvolíte možnost „Aktivovat zasláním dopisu poštou“.
Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím