Využijte nový Účet POHODA pro bezpečnější a pohodlnější jednotné přihlašování ke službám a aplikacím STORMWARE

Otázky a odpovědi pro Mobilní aplikace



otázka

Jakým způsobem provedu v mobilní aplikaci mPOHODA storno dokladu?

odpověď

Pro stornování dokladu v mobilní aplikaci mPOHODA lze použít jeden z následujících postupů.
 

Stornování jiného dokladu než prodejky

Postup č. 1:

  1. V mobilní aplikaci vystavte ručně doklad, na kterém uveďte položky ze stornovaného dokladu v záporném množství.
  2. Do poznámky uveďte číslo dokladu, k jakému se storno provádí.
  3. V případě, že byl stornovaný doklad (prodejka, pokladní doklad) odeslán na EET, odešlete i stornovací doklad.
  4. Po synchronizaci dat nebudou v programu POHODA stornovaný a stornovací doklad provázány, proto doporučujeme využít poznámky v bodě 2.


Postup č. 2:

  1. V mobilní aplikaci nebude stornovací doklad vytvářen.
  2. Storno proveďte přímo v programu POHODA nad importovaným dokladem. Tím bude stornovaný a stornovací doklad provázán.
  3. V případě, že byl stornovaný doklad (prodejka, pokladní doklad) odeslán na EET, změňte u stornovacího dokladu stav EET, prostřednictvím povelu Změna stavu EET v menu Záznam, na na stav K odeslání. Doklad odešlete na EET.

 

Stornování prodejky

V případě stornování prodejky použijte povel Stornovat umístěný v nástrojové liště. Systém vytvoří ke zdrojovému dokladu stornovací doklad, na kterém upravte množství, resp. položky, které se opravují. Stornovací doklad se následnou synchronizací dat přenese i do programu POHODA.
Detailní informace o stornování prodejky jsou uvedeny v nápovědě.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím