STORMWARE s.r.o. / 31. 10. 2022
                                    
                                    
                                    
mPOHODA + POHODA = efektivnější komunikace mezi účetními a jejich klienty. Spolupráce, která každý den šetří čas, práci i peníze několika tisícům podnikatelů. Zjistěte, jak i vy můžete svým klientům nabídnout tento moderní, elektronický způsob předávání dokladů prostřednictvím aplikace mPOHODA. „Pohodáři“ (od varianty Lite a vyšší) ji navíc mají zdarma.
  
  	
      Hlavní výhody elektronického sdílení dat
    
  
 
  
    
      
      	
           
            
          Úspora času Včasné předávání kompletních dokladů od klientů, žádné ruční přepisování do účetního systému 
         | 
        
           
            
          Eliminace chyb Během elektronické synchronizace nedochází ke ztrátě či zkreslení žádných důležitých informací 
         | 
      
    
   
  
 
  
      
        Jak může vypadat spolupráce mezi účetní a klientem?
      
  
 
  
    
      K síťové verzi ekonomického systému POHODA (tj. verzi NET, resp. CAL) máte zdarma nejvyšší verzi aplikace mPOHODA Pro zahrnující přístup pro 5 uživatelů, kteří pracují pod společným IČ dané účetní firmy.
    
    
      Aby mohl váš klient vystavovat doklady pod svým IČ, stačí mu dokoupit rozšíření mIČ, ke kterému automaticky získáte 1 uživatelský přístup zdarma.
    
    
      Potřebuje-li klient získat přístup do aplikace i pro další kolegy, můžete jim dokoupit rozšíření mCAL. Platí, že co mCAL, to 1 uživatel navíc.
    
   
  
    
      Klient se nemusí o předplatné starat, veškeré úhrady a objednávky za něj vyřešíte vy jakožto účetní firma. Přístup do dané firmy uděluje ADMIN účetní firmy – v mPohodě nejprve vytvoří pro klienta firmu, zašle mu na jeho e-mailovou adresu pozvánku a přidělí mu předplatné.
    
    
      Uživatelské předplatné (mCAL) se uděluje přímo konkrétnímu e-mailu, resp. uživateli. Účetní Martina tak může mít přístup do všech spravovaných firem, aniž by si musela dokupovat další mCAL – stačí jí zkrátka jeden přístup.
    
   
 
  	
  	
      Vlastníte nesíťovou verzi programu POHODA (vyjma varianty Mini)? I vy máte mPohodu zdarma, ale pouze ve variantě Basic, která nepodporuje rozšíření. Je tak potřeba nejprve dokoupit verzi Pro a k ní potřebná rozšíření pro vaše klienty.
  	 
 
  	
  	
      Vystavují vaši klienti jen pár faktur do měsíce malému okruhu zákazníků? Založte jim účet v aplikaci mPOHODA Start, kterou mohou používat do vyčerpání limitů úplně zdarma. 
  	 
 
  
      
        S výběrem rozšíření mPohody vám rádi poradíme
      
  
 
    
      
        
          | 
           | 
        
        
          | 
            
           | 
          
                
            567 112 611
            
  
            Naši konzultanti na telefonu jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy během provozní doby uvedené na webu.
 
 
           | 
          
            
           | 
          
                
            info@stormware.cz
            
  
            Své otázky také můžete kdykoliv zasílat na e-mail vyhrazený právě pro tento druh dotazů.
 
 
           | 
          
            
           | 
        
        
          | 
           | 
        
      
      
 
    
      
        
          | 
           | 
        
        
          | 
            
           | 
          
                
            567 112 611
             
            Naši konzultanti na telefonu jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy během provozní doby uvedené na webu.
 
 
          
                
            info@stormware.cz
             
            Své otázky také můžete kdykoliv zasílat na e-mail vyhrazený právě pro tento druh dotazů.
 
           | 
          
            
           | 
        
        
          | 
           | 
        
      
      
 
  
      
        Jak klientovi založíte účetní jednotku v mPohodě?
      
       
   
 
  
    
      1. krok
    
    
      Nejprve si vy sami založte účet v aplikaci mPOHODA – stačí vyplnit webový formulář na app.mpohoda.cz/ucet/ registrace. Registrace je snadná, zabere jen pár okamžiků.
    
     
   
  
    
      2. krok
    
    
      Založte klientovi v mPohodě novou firmu, třeba rovnou z Pohody, a zašlete mu na e-mail pozvánku do aplikace. Celým postupem vás během 3 minut provede náš videonávod.
    
     
   
  
    
      3. krok
    
    
      Pro přijetí pozvánky je zapotřebí, aby si klient v mPohodě také vytvořil účet. Vy musíte v jeho firmě figurovat jako ADMIN, abyste mu přidělili předplatné a nastavili číselné řady.
    
   
 
  	
  	
      Jak přenášet data mezi programem POHODA a aplikací mPOHODA včetně tipů, jak si tuto komunikaci co nejvíce automatizovat, se dočtete v našem dřívějším článku.
  	 
 
  
    
      | Chci si zjednodušit komunikaci s klienty a tím ... | 
            
    
   
 
    
       Byl tento článek užitečný? Dejte o něm vědět ostatním.
            
     
    
 
  
  	
      Podívejte se i na naše další články ze seriálu Předsevzetí
    
  
 
  
  	
      Mohlo by vás také zajímat