Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

Evidujte pokladní výběry a vklady v aplikaci mKasa

Lukáš Mužátko / 31. 01. 2020

Při prodeji v terénu je důležité, aby všechno perfektně klapalo. Aplikaci mKasa proto neustále vylepšujeme – verze aplikace 3.5 si tak poradí například se zaznamenáváním vkladů a výběrů do pokladny. A vyladili jsme také agendu Historie.

Zaznamenávání vkladů a výběrů do pokladny

V aplikaci mKasa máte nově možnost zadávat vklady, resp. výběry do pokladny. A jak na to? V horním pravém rohu aplikace klikněte na novou ikonu . Na zobrazené stránce pak zvolte, zda se bude jednat o vklad, nebo výběr. Můžete si zde také nastavit více forem úhrady. Pro oba typy dokladů můžete vytisknout jak paragonovou účtenku, tak i tiskovou sestavu ve formátu A4. Doklady se synchronizací přenesou do programu POHODA a aplikace mPOHODA.

V případě, že chcete uživateli možnost zadávat vklady, resp. výběry zakázat, stačí v programu POHODA v agendě Nastavení/Kasy/Kasy/Funkce a zabezpečení odtrhnout možnost Zadávání vkladů a výběrů.

Do aplikace mKasa přibyla nová ikona, pomocí které lze zadávat vklady, resp. výběry do pokladny

Na vklad i výběr můžete zadat více forem úhrad

Záložka Položky v agendě Historie

Do agendy Historie jsme přidali novou záložku Položky, na které přehledně uvidíte položky z vystavených prodejek. Stejně jako u ostatní záložek, i zde si samozřejmě můžete přehled přeskupit dle dnů, týdnů, měsíců, kvartálů či roků. Můžete navíc také zvolit pořadí zobrazovaných údajů, a to dle názvu, množství či ceny, u všech možností lze řadit jak vzestupně, tak sestupně.

V třítečkovém menu jsme pak přejmenovali možnost Tisk tržeb na Tisk přehledu. Na této stránce najdete nový seznam Sestava, který aktuálně obsahuje dvě sestavy – původní Přehled tržeb a novou sestavu Přehled položek.

Na záložce Položky vidíte položky z vystavených prodejek

Můžete si vybrat ze dvou sestav – Přehled tržeb a Přehled položek

Potěšily vás tyto novinky? Pokud ano, budeme rádi, když aplikaci doporučíte dalším uživatelům, ať už osobně, nebo třeba prostřednictvím recenze na Google Play, AppStore či Microsoft Store.