Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Z důvodu technické údržby webových stránek nebude v pátek 6. června 2025 od 16:00 přístupné Zákaznické centrum STORMWARE ani náš e-shop. Plánovaná doba odstávky je 3 hodiny. V této době nebude možné objednávat naše produkty přes e-shop ani využívat naše Zákaznické centrum. Jednotlivé produkty si můžete znovu začít objednávat až po 19. hodině. Děkujeme za pochopení a přejeme pohodový den.
V účetní praxi dojde k chybám velmi snadno – obzvlášť, pokud se některé postupy používají dlouhá léta a na první pohled vše vypadá v pořádku. Jenže účetní legislativa se neustále vyvíjí a to, co dříve platilo, dnes už platit nemusí. I proto se vyplatí čas od času zkontrolovat, jestli vám všechno důležité souzní se zákonem. V našem novém podcastu si projdeme nejčastější omyly z účetní praxe – od paušální daně přes DPH až po odpisy nemovitostí.
Fakturace nemusí být zdlouhavá rutina. Klíčem k rychlejší, přesnější a bezpečnější elektronické fakturaci je ISDOC – nenápadný, ale velice užitečný nástroj, který obyčejnou PDF fakturu promění ve fakturu elektronickou. Vše přitom stačí jenom jednou nastavit a pak už POHODA pracuje za vás. Jde o bezpečný a ověřený formát, který podporuje většina ekonomických systémů na trhu, včetně státní správy. Podívejte se, jaké výhody ISDOC přináší a jak vše v programu POHODA nastavit.
Vyšperkovali jsme design našemu Portálu POHODA, abychom vám dopřáli pohodlnější čtení a usnadnili hledání informací. Je to pořád ten Portál POHODA, jak ho znáte a máte rádi, ale obohatili jsme ho o několik vylepšení – ty jsme pro vás přehledně sepsali do našeho článku. Samozřejmě zde i nadále najdete pravidelný užitečný obsah od vašich oblíbených autorů na témata z oblasti daní, legislativy a podnikání. A co je úplně nejlepší, vše máte nonstop na dosah ruky na mobilu či tabletu.
Účetnictví už dávno není o papírových dokladech, excelovských tabulkách a ručním přepisování. Práci účetních totiž zásadně mění a zjednodušují digitalizace, automatizace procesů a neustále se vyvíjející umělá inteligence, která už umí nejen z dokumentů vytáhnout důležitá data, ale i je správně zaúčtovat. Zvládne už tedy profesi účetních plně zastat? Na to a další otázky jsme se zeptali Lenky Vlkové z firmy Digitoo – záznam celého rozhovoru najdete na našem YouTube kanále.
Do prvního termínu podání daňového přiznání k dani z příjmů zbývá méně než jeden měsíc, ale díky elektronickému podání máte více času. V krátkém videu zjistíte, do kdy musíte daňové přiznání podat:
Víte, že s vystavováním daňových přiznání vám pomůže systém TAX? Díky propojení s programem POHODA se automaticky vyplní většina polí a přes datovou schránku ho podáte za pár kliknutí.
Od 1. ledna 2025 dochází k významné digitalizaci dávek nemocenského pojištění, mezi které patří například peněžitá pomoc v mateřství, ošetřovné, dlouhodobé ošetřovné, otcovská poporodní péče či vyrovnávací příspěvek v těhotenství a mateřství. Program PAMICA na tyto změny samozřejmě reaguje a přináší novou agendu eDávky, která vám výrazně usnadní správu a zapracování těchto dávek. Lektorka Tereza pro vás připravila praktický videonávod, který naleznete zde.
Od ledna 2025 dochází po vzoru eNeschopenky k digitalizaci dalších dávek nemocenského pojištění. Abychom vám tuto změnu co nejvíce usnadnili, přidali jsme do našich programů POHODA a PAMICA novou agendu eDávky. Díky ní získáte přehled o sociálních událostech vašich zaměstnanců a můžete efektivně komunikovat s ČSSZ. Celý proces vám přiblíží naše lektorka Tereza v praktickém videonávodu pro program POHODA, ve kterém vás krok za krokem provede podáním DZNP, importem eDávek až po jejich vložení k zaměstnanci a následné vystavení tiskových sestav.
Seznamte se s informačním kanálem přímo ve vašem ekonomickém softwaru. Pravidelně vám jeho prostřednictvím přineseme nové videonávody, zajímavé tipy nebo nejdůležitější novinky ze světa STORMWARE, včetně praktických rad a informací o aktuálních akcích. Informační kanál najdete na své informační ploše nebo v miniatuře v levém panelu. Aktuální příspěvky můžete kdykoliv jednoduše zavřít křížkem nebo je vypnout trvale kliknutím na odkaz Příště nezobrazovat. Následně se vám již žádné další sdělení na informační ploše znovu nezobrazí.
Pořídili jste si v loňském roce byt, dům či pozemek? Nezapomeňte, že nejpozději do pátku 31. 1. 2025 je potřeba podat Přiznání k dani z nemovitých věcí. Pokud roční daň nepřesáhne 5 000 Kč, zaplatíte ji najednou k 2. 6. daného roku. Přesahuje-li tuto částku, zaplatíte ji ve dvou stejných splátkách – k datu 2. 6. a 1. 12. daného roku. U poplatníků provozujících zemědělskou výrobu je daň splatná k 1. 9. a 1. 12. daného roku. Díky lednové verzi systému TAX Přiznání k dani z nemovitých věcí snadno vystavíte a elektronicky podáte – aktualizovali jsme tiskopis, související přílohy i pokyny.
Lednové dny nám jako každý rok přinášejí spoustu novel a vyhlášek. My jsme se zaměřili na ty daňové a účetní – ovládněte je i vy během pouhých tří dnů na našem školení, kterým vás provedou tři odborníci z oboru. Zúčastnit se můžete zcela zdarma a prakticky odkudkoli, celé školení totiž proběhne online na našem YouTube kanále, kde se určitě přihlaste k odběru, ať vám podobné akce v budoucnu neuniknou. Také nezapomeňte sledovat naše profily na sociálních sítích LinkedIn a Facebook, kde se např. o programu školení nebo o dalších událostech dozvíte jako první.
Seznamte se s nejoblíbenějšími funkcemi mzdového systému PAMICA, který vám usnadní evidenci exekučních srážek nebo správu personálních informací. Na našem bezplatném webináři vás naši zkušení lektoři provedou těmito funkcemi během pouhých 30 minut. Registrujte se na jeden z posledních termínů a zjistěte, jak můžete snadno přejít na nový mzdový systém. Jako poděkování za váš zájem od nás po odvysílání obdržíte hned dva dárky – kalendář pro mzdové účetní na rok 2025 s více než 80 „deadliny“ různých mzdových úkonů a odkaz na podcast zaměřený na mzdové uzávěrky.
Archiv roku 2024 Archiv roku 2023 Archiv roku 2022 Archiv roku 2021 Archiv roku 2020 Archiv roku 2019 Archiv roku 2018 Archiv roku 2017 Archiv roku 2016 Archiv roku 2015 Archiv roku 2014 Archiv roku 2013 Archiv roku 2012 Archiv roku 2011 Archiv roku 2010
Program POHODA Startsi již stáhlo 530373 uživatelů
POHODA Start má po registraci časové omezení do 31. 12. 2017. Po uplynutí tohoto období bude možné nainstalovat novou verzi a pokračovat v bezplatném používání v dalším roce.
Jakmile dojde k překročení limitu volných záznamů nebo uplyne časové omezení, budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.
Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.
POHODA Start má bez registrace limit 200 volných záznamů v účetním deníku, resp. 100 záznamů v peněžním deníku a je možné ji používat 3 měsíce od první instalace na počítač (nebo do konce roku 2017, pokud je blíž než za 3 měsíce od první instalace). Pokud si přejete tyto počáteční limity zvýšit, zvolte si stažení s registrací na záložce A v tomto okně. Registraci je případně možné provést i později přímo z programu POHODA Start.
Po vyčerpání limitů budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.
Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.
Na e-mail uvedený ve formuláři obdržíte registrační číslo.
Nainstalujte program POHODA Start do svého počítače. Při spouštění programu stiskněte tlačítko Registrace. V průvodci vyberte možnost Zadat registrační číslo programu POHODA Start a na další straně vyplňte zaslané registrační číslo.
Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky