Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
V oblasti personalistiky a související administrativy mají všechny činnosti jasný řád a především chronologii – od přijetí nového zaměstnance přes jeho uvedení do systémové databáze a komunikaci s pojišťovnou a ČSSZ až po vystavení mzdy, příp. odchod z firmy. Ať už přitom tyto úkony zajišťujete pro 5, 50 nebo 500 zaměstnanců, PAMICA vám bude vždy stát po boku na cestě k efektivní evidenci zaměstnanců. Během kurzu se mj. dozvíte, jak si Pamicu správně nastavit, jak založit kartu nového zaměstnance, jak ho přihlásit/odhlásit k ZP a SP nebo jak u něj evidovat více pracovních poměrů.
Užitečné volby v globálním nastavení, uživatelském nastavení a nastavení ostatních seznamů pro následnou personální práci v Pamice
Založení personální karty a karty pracovního poměru
Zadání slev a daňových zvýhodnění pro správný výpočet měsíční mzdy, hromadné vkládání trvalých složek mezd
Přihlášení/odhlášení zaměstnance ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
Vygenerování přihlášek/odhlášek a ELDP pro zaměstnance s ukončeným pracovním poměrem pro ČSSZ
Správná editace údajů zaměstnanců s cizí státní příslušností, příprava podkladů pro obeznámení úřadu práce
Zadání exekučních, insolvenčních a jiných srážek ze mzdy
Ukázka práce s více pracovními poměry u jednoho zaměstnance
Nastavení datových schránek pro komunikaci s úřady
Školení je určeno pro všechny personalisty a mzdové účetní, kteří v programu PAMICA pracují s personálními agendami – zadávají nové zaměstnance, přiřazují jim pracovní poměry a trvalé složky mzdy. Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je orientace v programu PAMICA a znalost personální a mzdové teorie.
Kategorie: C ?S počítačem i Windows pracuji bez problémů a mám za sebou i zkušenosti s programem PAMICA.Další školení z této kategorie >
Tento kurz je vhodný pro mírně pokročilé uživatele programu PAMICA. Nezbytným předpokladem pro jeho úspěšné absolvování je znalost základních principů práce v programu, které si rychle osvojíte na školení Základní dovednosti v programu PAMICA.
PAMICA | pro mírně pokročilé
Zaměříme se na mzdovou evidenci v programu PAMICA – ukážeme vám praxí osvědčené postupy při vystavování mezd.
PAMICA | pro pokročilé
Zvládněte pokročilá nastavení programu PAMICA a využívejte jej na maximum.
Až o 50 % rychlejší uzávěrka mezd a sestavení ročního zúčtování daně v programu PAMICA.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky