Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Jsme připraveni vám pomoci s rozšířením vaší síťové licence programu

Otázky a odpovědi pro Mobilní aplikace



otázka

Jak probíhá samotné odeslání tržeb do EET z aplikace mPOHODA?

odpověď

V prvé řadě nezapomeňte upravit nastavení aplikace mPOHODA pro evidenci tržeb, teprve poté můžete posílat informace o tržbách správci daně.

Samotné odeslání do systému EET pak probíhá na mobilním zařízení v okamžiku uložení dokladu. Nejprve proto vytvořte prodejku nebo pokladní doklad. Při jejím uložení se zobrazí informace, že probíhá odeslání tržby do EET. Zda vše proběhlo v pořádku, zkontrolujte u dokladu na záložce EET, kde se zobrazí výsledný stav odeslání, kódy FIK, BKP a PKP a další podrobnosti. V případě, že máte nastavený automatický tisk účtenky, dojde k vytištění paragonu.

Pokud nebyla tržba odeslána do EET při svém vzniku (nastala chyba, evidujete ve zjednodušeném režimu, apod.), odešlete ji do EET povelem Odeslat na EET, který najdete v seznamu prodejek, resp. pokladních dokladů, nebo na detailu dokladu. Samotný přehled stavů odeslání tržeb do EET můžete na svém mobilním zařízení zkontrolovat v agendě EET. Povelem Odeslat tržby vyvolaným z menu toté agendy je  možné odeslat tržby na EET i hromadně.

V hlavním menu u agendy EET na mobilním zařízení se zobrazuje počet neodeslaných tržeb. Přímo v agendě je možné použít filtr pro zobrazení jednotlivých stavů EET.

Podrobný návod naleznete v nápovědě k aplikaci mPOHODA.

 

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím

Podobné otázky