Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

SERVIS: Zákaznická podpora a aktualizace  

Když si pořídíte některý z produktů STORMWARE, ke svému nákupu automaticky získáváte také odborné služby našich profesionálů. Při práci v programu tak budete mít vždy po ruce tým zákaznické podpory, který je vám k dispozici na telefonu i e-mailu. Součástí služeb SERVIS jsou také pravidelné aktualizace programu, které pružně reagují na aktuální legislativu i potřeby uživatelů, a užitečná nápověda ve formě FAQ, videonávodů a příruček.

CHCI AKTUÁLNÍ SERVIS

Co je součástí služby SERVIS a jak postupovat, když si s něčím nevíte rady?

1. Aktualizace

Úplným základem jsou pravidelné aktualizace, díky kterým budete mít ve svém programu vždy nejnovější funkce a legislativní změny.

2. Mobilní aplikace zdarma

S rychlým prodejem v terénu vám pomůže naše mobilní aplikace mKasa, kterou máte k programu POHODA zdarma.

3. Nápověda programu

Všechny programy jsou protkány interaktivní nápovědou – stačí stisknout klávesu F1 a zobrazí se základní popis otevřené agendy se souvisejícími odkazy.

4. Příručka

Součástí zakoupeného produktu je jedna nebo více uživatelských příruček obsahujících vše, co se funkčnosti a ovládání programů týče.

5. Videonávody a FAQ

Praktickým zdrojem informací jsou komentované videonávody. Odpověď na konkrétní otázku můžete najít i v rozsáhlé databázi FAQ.

6. Telefonická podpora

Rychlou radu, jak v programu správně postupovat, vám po telefonu poskytne tým zákaznické podpory – min. 8 hodin denně 5 dní v týdnu.

SERVIS 2024můžete koupit v e⁠-⁠shopu

SERVIS neboli kompletní balíček všech výše uvedených služeb mohou využívat vlastníci aktuálních licencí k jakémukoliv produktu z nabídky společnosti STORMWARE. V případě samostatně zakoupené aplikace mPOHODA jsou pak tyto služby součástí ročního předplatného.

Co na služby SERVIS říkají naši zákazníci?