STORMWARE
Školení
Seminář PAMICA
Bezplatný online seminář PAMICA
Online seminář PAMICA* je určen mzdovým účetním a dalším uživatelům jakékoliv varianty ekonomického a informačního systému POHODA. Je ideální pro všechny, kteří zvažují pořízení personálního a mzdového systému PAMICA, a chtějí se s ním proto blíže seznámit. Na semináři vám představíme jednotlivé funkčnosti a možnosti, kterými systém PAMICA disponuje navíc ve srovnání s agendami pro vedení personalistiky a mezd v programu POHODA.

Online seminář je zdarma.
Seminář je určen: zaměstnancům a zástupcům podnikatelských subjektů, které vlastní licenci k jakékoliv variantě ekonomického a informačního systému POHODA, a to pro jedno online připojení každého takového subjektu.
* Tento seminář nenahrazuje standardní školení. Seminář je veden formou přednášky a ukázky personálního a mzdového systému PAMICA s prostorem na vaše dotazy.
Náplň semináře
Seminář se koná vždy od 9:00 a trvá přibližně 2–3 hodiny. Jeho obsah je rozdělen do několika tematických částí:
- POHODA nebo PAMICA?
- Založení nové účetní jednotky z programu POHODA do programu PAMICA
- Převedená data a rozdíly ve zpracování mezd
- Trvalé srážky
- Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby
- Složky mzdy a jejich hromadné vložení
- Evidence mzdových nákladů dle středisek, činností, zakázek
- Propojení programu PAMICA a programu POHODA při zaúčtování mezd
- Sledování lékařských prohlídek, školení, upomínek zaměstnanců
- Propojení s docházkovým systémem
- Možnost tvorby vlastních databázových polí a uživatelských agend
Seminář probíhá online přes webovou aplikaci Microsoft Teams (aplikaci není potřeba do počítače instalovat, stačí kliknout na zaslaný webový odkaz). Kapacita semináře je omezena, proto si svou účast zarezervujte co nejdříve.
Termíny semináře a objednávka účasti