Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Akce platí do 31. 3. 2020 při koupi obou produktů

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Při odeslání ELDP program nahlásil chybu Gateway 1046, co mohu udělat pro správné odeslání ELDP z programu POHODA?

odpověď

Při podávání ELDP nebo Přihlášek/Odhlášek odtrhněte v průvodci elektronickým podáním volbu „Přihlášení certifikátem“. Poté dokončete průvodce elektronickým podáním. Pokud uvedená chyba přetrvává, je způsobena nesouladem třech údajů a to identifikátoru PVS, hesla pro přihlášení na PVS a variabilního symbolu.

Toto může být způsobeno následujícími důvody:

-   Při registraci na PVS jste se zaregistrovali pro přihlašování certifikátem, který již není podporován. 
    Doporučujeme provést odeslání na základě uživatelského identifikátoru a hesla

-   Pokud podáváte ELDP nebo Přihlášky nemocenského pojištění poprvé, pravděpodobně nemáte na PVS zaregistrovanou 
    tuto novou službu

-   Může zde být rozpor v kombinaci IČ organizace, variabilního symbolu v odesílané dávce, identifikátoru PVS. Zkontrolujte 
    IČ a variabilní symbol zadané v programu a naplněné do dávky a skutečností

-   Je špatně zadán identifikátor PVS a heslo do PVS v definici uživatele. Pokud jste změnili heslo pro 
    přístup na PVS, zadejte v průvodci podáním Přihlášek/Odhlášek nový identifikátor uživatele i heslo

-   Nesprávná délka hesla do PVS. Předepsaná je délka 8-12 znaků. Pokud jste například zvolil heslo delší, portál je při 
    registraci připustí, dokonce dovolí přihlášení ručně přes webovou stránku, ale již nedovolí korektně odeslat podání z 
    programu POHODA. Do programu POHODA vepište heslo malými písmeny

-   Jste sice zaregistrovaní na PVS, ale ještě jste se nepřihlásili na PVS a účet proto není aktivní nebo nemáte aktivovánu 
    službu

-   Na PVS jste zaregistrováni jako Zástupce, ale nemáte přiřazeny zákazníky (ani sami sebe, v tomto případě můžete být s
    obě zákazníkem).

-   Může být způsobeno tím, že jste omylem zaregistrováni jako Zástupce a ne jako Organizace. Poznáte to podle toho, že 
    po přihlášení na PVS se ve vaší stránce ukazuje „Váš identifikátor zástupce je …..“.

-   Vaší organizaci byl přidělen nový variabilní symbol. Například proto, že jste se stali velkou organizací, ale při přidělení 
    identifikačních údajů jste byli malou organizací. Je třeba znovu požádat o přidělení nového registračního čísla pro PVS a  
    znovu se na PVS zaregistrovat

Pokud chyba není způsobena nesouladem těchto údajů, kontaktujte technickou podporu firmy STORMWARE s.r.o.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím