Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Skip Navigation LinksSTORMWARE > POHODA > Adresář, kontakty, úkoly a upozornění

Adresář, kontakty, úkoly a upozornění, datové schránky

Bez propracovaného a dokonale přehledného adresáře obchodních kontaktů se dnes jen tak neobejdete. V podnikání patří k jedné z nejdůležitějších databází, která obsahuje skutečně cenná data. Agenda Adresář v systému POHODA umožňuje efektivní evidenci, správu a vyhledávání všech kontaktů podle libovolných kritérií. Veškeré záznamy můžete upravovat, tisknout a přidávat si k nim své vlastní poznámky. Potřebujete-li si ověřit svého partnera nebo jeho údaje, POHODA:

  • vyhledá informace v obchodním rejstříku nebo informačních systémech ARES a VIES,
  • najde jeho polohu na internetové mapě - z adresních údajů nebo podle zadaných GPS souřadnic,
  • zjistí, zda je evidován v insolvenčním rejstříku - v případě shody POHODA rovnou nabídne také odkaz na detaily insolvenčního řízení na internetu.

Videokurz POHODA pro začátečníky

Přímo v adresáři můžete svým jednotlivým odběratelům nastavit:

  • cenovou hladinu,
  • preferovaný způsob plateb, konkrétní bankovní účet nebo pokladnu a kredit nezaplacených pohledávek,
  • splatnost pohledávek ve dnech a tolerované dny po splatnosti,
  • předkontaci pro zaúčtování a členění DPH pro přijaté a vydané faktury,

Při vystavování dokladů, např. faktur, pro tyto odběratele pak POHODA upřednostní individuální nastavení před globálním nastavením programu.

POHODA: Adresář je základem všech variant programu POHODA

Správa dokumentů

Dopisy, smlouvy, ceníky a jakékoliv jiné související dokumenty, které se vztahují ke konkrétnímu obchodnímu partnerovi a zákazníkovi, můžete třídit do jim určených složek. Následnou práci si tak usnadníte, zpřehledníte a zrychlíte.

POHODA: Dokumenty přiřazené k jednotlivým záznamům snadno elektronicky odešlete pomocí ikony Odeslat e-mailem

Dokumenty a další soubory můžete vkládat nejen k záznamům v adresáři, ale také do řady dalších agend a evidencí, od smluv, nabídek a poptávek přes agendy objednávek, (zálohových) faktur a financí až po skladové, majetkové a personální evidence. Pěkně po ruce tak můžete mít například naskenované doklady od dodavatelů, pracovněprávní dokumenty a podklady, výrobní listy či výkresy a mnoho dalších typů souborů.

Vazba na účetnictví

Při své práci mnohokrát využijete rychlou dostupnost souvisejících účetních dokladů daného klienta. Například při telefonickém příjmu objednávek získáte okamžitě přehled o výši pohledávek u odběratele nebo při řešení reklamace chybně vystaveného dokladu můžete přímo z adresáře konkrétní doklad otevřít.

Komunikace

Vytvořit e-mailovou zprávu přímo z adresáře je v systému POHODA samozřejmostí. POHODA také dokáže zahájit komunikaci přes Skype. Silným nástrojem jsou pak funkce pro sestavení slučovacího dokumentu pro hromadnou korespondenci pomocí programu Microsoft Word nebo funkce pro zaslání hromadné zprávy e-mailem.

POHODA: Povely ke komunikačním funkcím najdete nejen v adresáři, ale také ve spoustě dalších agend


FZMožnosti adresáře můžete naplno využívat i ve variantě POHODA Start. Tuto bezplatnou startovací variantu si můžete kdykoliv stáhnout z internetových stránek
www.fakturace-zdarma.cz. Zvlášť v případě, kdy chcete jen vystavovat faktury, se vám vyplatí.

Propojení s aplikací mPOHODA

Stávající kontakty z programu POHODA můžete mít po ruce i při mobilní fakturaci s aplikací mPOHODA. Navíc díky synchronizaci dat uvidíte nové odběratele přidané do aplikace mPOHODA i ve svém účetním software.

Více informací se dozvíte v sekci Mobilní fakturace nebo přímo na stránkách www.mpohoda.cz, kde najdete také odkazy pro stažení aplikace.

Úkoly a upozornění

POHODA vám pomůže také se zaznamenáváním vlastních poznámek a přidělováním úkolů kolegům. Umožňuje úkoly zadávat, určovat jejich důležitost, sledovat stav plnění a zobrazovat upozornění. Upozornění přirom mohou mít vazbu na konkrétní záznam v některé z agend. Termínově nejbližší úkoly se automaticky zobrazují také na informační ploše programu.

Datové schránky

POHODA podporuje také datové schránky, jejichž prostřednictvím úřady ze zákona doručují své písemnosti např. právnickým osobám zřízeným zákonem, právnickým osobám zapsaným v obchodním rejstříku a některým typům podnikajících fyzických osob (advokátům, daňovým poradcům a insolvenčním správcům). POHODA umožňuje sledovat aktuální stav zpráv v datové schránce a upozorňuje na nepřečtené zprávy.

Kterou POHODU vybrat?

Adresář s vazbami na další agendy, záznamy a dokumenty, komunikační funkce, úkoly a upozorňování i podporu datových schránek najdete ve všech řadách a variantách programu POHODA.

Srovnání variant
Vyberte si nejvhodnější variantu systému POHODA:


Kam dál?

Daňová evidence a účetnictví
Fakturace a objednávky
Tiskové sestavy a výstupy
Síťové verze
FAQ - POHODA a datové schránky


Stažení programu POHODA Start
  • 500 záznamů v účetním deníku
  • 200 záznamů v peněžním deníku daňové evidence
  • 200 záznamů v agendě skladových pohybů
  • 10 záznamů v agendách majetku a mezd
  • 100 záznamů v ostatních agendách
  • 20 použití funkcí pro práci s daty

Jméno a příjmení:*
IČ:
Firma:
Ulice:
PSČ, Obec:*
E-mail:*
Odeslat a stáhnout

Program POHODA Start
si již stáhlo 265760 uživatelů


POHODA Start má po registraci časové omezení do 31. 12. 2016. Po uplynutí tohoto období bude možné nainstalovat novou verzi a pokračovat v bezplatném používání v dalším roce.

Jakmile dojde k překročení limitu volných záznamů nebo uplyne časové omezení, budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

POHODA Start má bez registrace limit 200 volných záznamů v účetním deníku, resp. 100 záznamů v peněžním deníku a je možné ji používat 3 měsíce od první instalace na počítač (nebo do konce roku 2016, pokud je blíž než za 3 měsíce od první instalace). Pokud si přejete tyto počáteční limity zvýšit, zvolte si stažení s registrací na záložce A v tomto okně. Registraci je případně možné provést i později přímo z programu POHODA Start.

Po vyčerpání limitů budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.

Na e-mail uvedený ve formuláři obdržíte registrační číslo.

Nainstalujte program POHODA Start do svého počítače. Při spouštění programu stiskněte tlačítko Registrace. V průvodci vyberte možnost Zadat registrační číslo programu POHODA Start a na další straně vyplňte zaslané registrační číslo.

Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout

Stáhnout

Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.

Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout

Stáhnout