Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Skip Navigation LinksSTORMWARE > PAMICA > Betaverze systému PAMICA, rel. 9900

Novinky v betaverzi systému PAMICA, rel. 9900

Popisovaná verze: PAMICA Říjen 2011, release 9900 - betaverze
Vztaženo k verzi: PAMICA Leden 2011, release 9700

Vážení uživatelé programu PAMICA,

novou verzi programu PAMICA, release 9900, vydáme v průběhu měsíce října. Už teď si však můžete přečíst, s jakými změnami a novinkami se v této verzi programu PAMICA setkáte. Můžete se s nimi také s předstihem prakticky seznámit, a to díky betaverzi, jejíž instalaci jsme pro vás nachystali ke stažení v Zákaznickém centru.

Zapracované novinky v betaverzi programu PAMICA

 Nové agendy a funkce přinesou do zpracování mezd a personálních údajů větší komfort. Kromě výrazné úspory času také pomohou eliminovat případná opomenutí důležitých povinností, které vyplývají z legislativy. Umožňují však nastavení upozornění prakticky na jakýkoliv úkol, událost nebo blížící se termín. Na nic důležitého už tak nezapomenete.

Agenda DEFINICE UPOMÍNEK

Tyto funkce ocení zejména mzdoví účetní nebo personalisté při zakládání či ukončování pracovního poměru zaměstnance, zaúčtování mezd, uzavření roku nebo při zúřadování nemoci. Povinnosti, určené legislativou, totiž PAMICA soustředí pomocí nových agend strukturovaně na jednom místě. A díky propojení s dalšími částmi programu je možné potřebné úkony "na několik kliknutí" z tohoto místa také vyřešit.

Ve chvíli, kdy zadáte do systému PAMICA novou událost (např. nový pracovní poměr, ukončení pracovního poměru, zpracování mezd, nemoc zaměstnance nebo přechod stávajícího roku na nový), na kterou je nadefinována upomínka, automaticky se vygeneruje nový záznam v agendě Upomínky s navázanými úkoly a termíny. Pro definování jednotlivých upomínek, které jsou vázané ke konkrétním událostem, slouží agenda Definice upomínek.



  PAMICA už obsahuje sadu předdefinovaných upomínek, sami si však můžete vytvořit libovolný počet dalších definic. Pomůže vám s tím nápověda v agendě Definice upomínek. Najdete v ní i další důležité informace pro práci s novou agendou

Agenda UPOMÍNKY

Tato agenda slučuje dva typy upomínek:

  • Typ Událost představuje upomínky, které se vážou k nové události v systému PAMICA a vytváří se automaticky díky nastavení v agendě Definice upomínek, tedy upomínky implicitně v systému zabudované i ty uživatelem nastavené. PAMICA vás na ně vždy automaticky upozorní.
  • Upomínky typu Termín si vytváříte sami a záleží prakticky jen na vás, pro jakou konkrétní událost si takovouto upomínku nastavíte. Můžete být upozorňováni třeba na blížící se termín lékařské prohlídky zaměstnanců, předání pracovních pomůcek novému zaměstnanci apod.

Vizualizace upomínek
PAMICA také poskytuje přehled o stavu jednotlivých upomínek. Na první pohled uvidíte, které úkoly jsou už splněné, které jsou zadané, kterým se blíží termín splnění a které jsou po termínu. Evidence upomínek je aktivně podporována zobrazovanými okny a informacemi ve stavovém řádku. Z jednoho místa uvidíte upomínky z různých účetních jednotek a v případě potřeby se do nich jednoduše přepnete.

Funkce pro evidenci upomínek jsou v systému PAMICA už předem nastavené, nicméně jejich chování můžete upravit v agendě Globální nastavení.

 Pro vytváření nových upomínek a termínů můžete využít nápovědu v agendě Upomínky, ve které najdete i mnoho dalších užitečných informací.


 Nová tisková sestava v agendě Mzdy vytvoří výplatní pásku pouze pro jednoho zaměstnance, kterému ji můžete přímo ze systému PAMICA také odeslat e-mailem.

V agendě Mzdy otevřete nabídku tiskových sestav a v dialogovém okně Tisk vyberte sestavu Výplatní páska. Ve výklopném seznamu pod tlačítkem PDF v dolní části dialogového okna zvolte, zda chcete výplatní pásku jenom vytisknout do formátu PDF, nebo vytvořený PDF soubor rovnou také odeslat zaměstnanci e-mailem. V aplikaci Microsoft Outlook se otevře nová e-mailová zpráva s přiloženým PDF souborem a s e-mailovou adresou, kterou máte vyplněnou u daného zaměstnance v agendě Personalistika. Po případném doplnění textu zprávu s výplatní páskou pohodlně odešlete.

.



Abyste mohli z programu PAMICA odesílat PDF soubory svým zaměstnancům, je nezbytné mít v agendě Personalistika vyplněné e-mailové adresy. Pro rychlou kontrolu si v agendě Personalistika zobrazte sloupec E-mail. Okamžitě zjistíte, u kterých zaměstnanců je toto pole prázdné.