Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Při maloobchodním prodeji je potřeba, aby všechno běželo jako na drátkách. Na tomto školení vás proto naučíme, jak minimalizovat čas strávený odbavováním zákazníků, a to šikovnými funkcemi a zkratkami v ekonomickém systému POHODA. A protože bývá s prodejní činností úzce spjata i oblast reklamací a servisních oprav, věnujeme ukázkám jejich efektivního řešení v Pohodě druhou část našeho kurzu. Můžete se tak těšit na řadu osvědčených postupů v agendách Prodejky, Kasa, Výroba, Reklamace či Servis, které vám v každodenním prodejním shonu pomohou udržet si dokonalý přehled o svých zákaznících.
Stručné seznámení se skladovou evidencí v programu POHODA
Podrobné představení agend pro maloobchodní prodej – Prodejky, Kasa, Pokladna
Možnosti nastavení přístupových práv k agendám v maloobchodním prodeji
Ukázka naplánování kompletace výrobku s jeho následnou výrobou
Názorný zápis reklamovaného zboží a evidence stavu reklamačního řízení
Příjem reklamovaného zboží a vyřízení reklamace
Přeposlání reklamovaného zboží servisnímu středisku, výměna zboží
Evidence oprav prováděných vlastním servisním střediskem
Školení je určeno pro všechny obchodníky a účetní, kteří v programu POHODA vedou skladovou evidenci a chtějí si zpřehlednit evidenci informací o svých klientech a zakázkách. Předpokladem úspěšného absolvování kurzu je orientace v programu POHODA a znalost účetní/skladové teorie.
Kategorie: D ?Program POHODA znám a ovládám poměrně dobře.Další školení z této kategorie >
Tento kurz je vhodný pro pokročilé uživatele Pohody. Nezbytným předpokladem pro jeho úspěšné absolvování je znalost základních principů práce v programu, které si rychle osvojíte na školení Základní dovednosti v programu POHODA, a také mít sklady v Pohodě správně zavedené, s čímž vám pomůžeme na školení Sklady – Zavedení skladů.
POHODA | pro pokročilé
Neztrácejte čas zdlouhavými procesy a podívejte se na možnosti, jak program POHODA využívat co nejefektivněji.
Ukážeme vám nejužitečnější funkce, které vám usnadní a urychlí práci s adresářem a dokumenty.
Seznámíme vás se všemi postupy, díky kterým si hravě poradíte s účtováním na přelomu roku.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky