Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu
Skip Navigation LinksSTORMWARE > Podpora > FAQ > TAX > Obecné > V přiznání...

Otázky a odpovědi pro daňová přiznání TAX



otázka

V přiznání se nevyplňuje číslo účtu poplatníka. Je možné ho v programu TAX někde nastavit?

odpověď

Bankovní účty jednotlivých poplatníků vyplňte v agendě Nastavení/Bankovní účty. 

V agendě Soubor/Adresář poplatníků doporučujeme doplnit bankovní účet k jednotlivým poplatníkům v poli Účet. Tento účet se poté automaticky přenese i do nově vystaveného přiznání. 
V případě, že již přiznání máte vystavené, je nutné v daném přiznání provést aktualizaci poplatníka prostřednictvím stejnojmenného povelu v nabídce Záznam. Účet uvedený v agendě Adresář poplatníků se tak promítne i do již vystaveného přiznání.

Další možností je příslušný bankovní účet vybrat přímo ve vystaveném přiznání v sekci Poplatník.

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím