otázka
Počet aktivací přesáhl počet zakoupených licencí. Co s tím?
odpověď
	Hlášení je zobrazeno v případě, že se pokoušíte aktivovat další PC, ale již byl vyčerpán počet zakoupených licencí.
	 
	K tomuto problému zpravidla dochází při:
	- 
		výměně starého PC za nový
- 
		po velké aktualizaci systému
- 
		změně názvu počítače
- 
		výměně některé základní PC komponenty (např. procesoru).
	Seznam aktivovaných licencí lze ověřit a upravit takto:
	Na kterémkoliv PC, kde již je program aktivován se přihlaste jako uživatel Admin.
	Po přihlášení použijte povel NÁPOVĚDA/REAKTIVACE SÍTĚ.
	
	Na druhé straně průvodce je zobrazen seznam aktivovaných PC.
	Jestliže chcete některý z nich ze seznamu odebrat (a uvolnit tím licenci) označte všechny PC, které mají zůstat aktivované.
	
	Dokončením průvodce dojde k odebrání neoznačených přístupů.
	Na PC, kde se předtím aktivace nezdařila, spusťte znovu program a proveďte aktivaci.
	Jestliže nelze z nějakého důvodu vstoupit do Reaktivace sítě, kontaktujte technickou podporu na tel. čísle 567 117 711 nebo emailem na servis@stormware.cz.
	Některý z našich techniků uvolní všechny licence a poté bude potřeba provést aktivaci znovu na všech PC.
	Pokud jsou všechny licence aktivně používány a nelze žádnou z nich odebrat, bude nutné dokoupit příslušný počet licencí. 
	V tomto případě kontaktujte obchodní oddělení na tel. čísle 567 112 612 nebo emailem na expedice@stormware.cz.