Aktualizovali jste systémy Microsoft Windows a Microsoft Office a nyní se Vám nedaří přihlásit do základní řady programu POHODA, resp. PAMICA nebo do programu TAX? Chyba v aktualizaci těchto systémů poškodila komponenty Access Database Engine. Níže Vám přinášíme návod, jak postupovat, aby se problém vyřešil.
Mimořádný zpravodaj

 

 

Chyba v aktualizaci systému Windows a potíže s přihlášením do programů POHODA, PAMICA a TAX


Aktualizovali jste systémy Microsoft Windows a Microsoft Office a nyní se Vám nedaří přihlásit do základní řady programu POHODA, resp. PAMICA nebo do programu TAX? Chyba v aktualizaci těchto systémů poškodila komponenty Access Database Engine. Níže Vám přinášíme návod, jak postupovat, aby se problém vyřešil.

 
 

 

1. KROK

 

Pomocí odkazů níže si stáhněte potřebné komponenty.

 

 

2. KROK

 

Restartujte svůj počítač a následně můžete komponenty nainstalovat. Přihlášení do programů by už mělo fungovat bez problémů.

 

 

 
 

 

 

 

Komponenty Access Database Engine k instalaci

 

1. komponenta

 

2. komponenta

 

 

 

 
 


Nevíte si s opravou rady? Naši technici Vám jsou k dispozici, neváhejte nás kontaktovat na 567 117 711 nebo hotline@stormware.cz.

 

 
 

STORMWARE s.r.o., Za Prachárnou 4962/45, 586 01 Jihlava
tel.: 567 112 611, e-mail: info@stormware.cz, www.stormware.cz

Jihlava | Praha | Brno | Ostrava | Hradec Králové | Plzeň | Olomouc

Tento zpravodaj je elektronickým zpravodajem rozesílaným zákazníkům společnosti STORMWARE s.r.o.