Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

Otázky a odpovědi pro ekonomický systém POHODA



otázka

Mohu v agendě Reklamace a v agendě Servis pracovat s cizí měnou?

odpověď

V agendě Reklamace není použití cizí měny umožněno, v agendě Servis ano. Cizí měnu nastavíte pomocí nabídky Záznam/Cizí měna. Kurz se načte denní nebo pevný k datu z pole Přijato v závislosti na nastavení kurzů pro pohledávky v agendě Globální nastavení/Cizí měny. Zapnutím cizí měny se pole Odhad. cena a Záloha ve formuláři agendy přejmenují na Odh. cena CM a Záloha CM, ale nedojde k jejich přepočtu, pokud byla již vyplněna. 

Vyúčtování servisu do agendy Pokladna a Prodejky se provede v Kč. Při přenosu položek servisu do agendy Výdejky se doklad založí ve stejné měně, jako je servisní záznam. Při vyúčtování pomocí vydané faktuy se můžete rozhodnout při přenosu dokladu, v jaké měně se má faktura vytvořit. 
Tiskovou sestavu Servisní protokol můžete vytisknout v domácí i cizí měně. 

Pomohla Vám tato odpověď?   Ano Ne Nevím