Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Od 25. 5. 2018 je služba STORMWARE eForm zrušena, nemůžeme totiž 100% zaručit soulad s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR). Stávající uživatelé mohou tuto službu nadále používat, je ale potřeba zajistit si jiný server pro transport objednávek.
STORMWARE eForm je unikátní nástroj jak pro rozjezd a podporu obchodování na internetu, tak pro elektronický přenos obchodních dokumentů mezi firmami. Nejedná se o klasický internetový obchod, ale o objednávkový formulář. Ten ocení spíše malé firmy s úzkým sortimentem, pro které je e‑shop zbytečně komplexním řešením.
Zásoby evidované v programu můžete jednoduše nabídnout k prodeji na internetu. Objednávky zákazníků se pak automaticky naimportují přímo do programu POHODA.
Dokument doručený elektronicky stačí otevřít a kliknutím na tlačítko „import“ jej naimportovat přímo do programu POHODA. Odpadává vám tak starost s ručním přepisováním dokladů.
Za zboží vybrané v e‑shopu mohou vaši zákazníci zaplatit i online prostřednictvím portálu eKonto.
K registraci STORMWARE eForm vám postačí e‑mail, všechny ostatní údaje se převezmou z vašeho programu POHODA.
POHODA vygeneruje objednávkový formulář, který stačí umístit na váš web. Zvolíte zásoby, které chcete nabízet, jejich prodejní cenu, případně i odkaz na obrázek a popis zboží.
V objednávkovém formuláři si zákazník vybere požadované zboží, vyplní potřebné údaje a objednávku odešle.
Veškeré objednávky vám chodí na e‑mail zadaný při registraci. Pouhým otevřením přílohy e‑mailu se objednávka do Pohody naimportuje.
Vzhled objednávkového formuláře si samozřejmě můžete upravit podle svého – barvu textu, pozadí formuláře i pozadí celé stránky.
Pro běžný provoz internetového obchodu postačují přednastavené funkce STORMWARE eForm. Jestliže však máte náročnější požadavky, podívejte se na podrobnější informace.
Při vyplňování objednávkového formuláře se využívá programovací jazyk JavaScript. Ten podporují všechny moderní internetové prohlížeče, protože jeho použití je bezpečné.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky