Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

Personální a mzdový systém
PAMICA 2024

PAMICA vám pomůže s evidencí personálních údajů, pracovních poměrů a také se zpracováním mezd zaměstnanců. Rychle si ji oblíbíte, je totiž velice intuitivní a spoustu věcí udělá za vás. Můžete ji také navázat na program POHODA či jiný ekonomický systém nebo ji používat samostatně, například pro zpracování mezd na zakázku pro neomezený počet firem.

Personální a mzdový systém PAMICA
Výhody programu PAMICA
S programem PAMICA bude vedení veškerých údajů o zaměstnancích a podkladů potřebných pro výpočet mezd rychlé a pohodlné. Také se vám už nikdy nestane, že byste na něco zapomněli, PAMICA vás totiž upozorní na úkony a činnosti spojené s průběhem pracovního poměru a ulehčí vám zpracování mzdové agendy pomocí spousty automatických funkcí a výpočtů. ?PAMICA například zvládne automatický výpočet daně z příjmů i ročního zúčtování záloh na daň z příjmů za všechny pracovní poměry zaměstnance, automatický výpočet základní nezabavitelné částky mzdy při provádění srážek, automatický výpočet poměrné části dovolené atd.
Komu je PAMICA určena?
PAMICA se bude hodit:
  • živnostníkům i různě velkým firmám a organizacím, které si vedou personální a mzdovou agendu sami
  • mzdovým účetním (samostatným účetním nebo účetním firmám), které zpracovávají mzdovou agendu na zakázku pro jiné subjekty.
Program PAMICA oceníte, zejména pokud při zpracování mezd využíváte složitějších mzdových postupů pro nerovnoměrné rozvrhy pracovní doby, souběhy pracovních poměrů u zaměstnanců, členění mzdových nákladů atd.
Přechod na program PAMICA
Program PAMICA můžete kdykoliv v průběhu roku navázat na jiný doposud používaný systém, včetně programu POHODA. Mzdy doporučujeme začít vést od začátku roku, v opačném případě můžete zadat údaje z minulosti do agendy Historické mzdy, což s sebou ale nese jednu nevýhodu. Mzdový list si totiž budete moci vytisknout pouze za tu část mezd, které jste v programu PAMICA vystavili.
Základní ovládání
Základní ovládání a celá koncepce programu PAMICA vychází z oblíbeného ekonomicko-informačního systému POHODA. PAMICA vyniká uživatelským komfortem srovnatelným s produkty Microsoft Office. Díky intuitivnímu a přehlednému ovládání, dokonalé provázanosti jednotlivých agend a rozsáhlému systému kontextové nápovědy vám PAMICA ušetří každodenní práci a stane se nepostradatelným členem vaší firmy.

Hodilo by se vám navíc i evidování docházky zaměstnanců?
Program PAMICA si můžete rozšířit o docházkový systém. Získaná data se automaticky načtou do vašeho systému a usnadní vám přípravu podkladů pro zpracování mzdové agendy. Více informací získáte na stránkách projektu POHODA plus.

Společně vybereme

tu nejlepší variantu personálního a mzdového systému – volejte zdarma
800 178 278

DALŠÍ KONTAKTY
Pomůžeme s instalací,

třeba přímo u vás

VÍCE O INSTALACI
Poradíme při práci

s programem a postaráme se o pravidelné aktualizace – i v dalších letech

VÍCE O ZÁKAZNICKÉ PODPOŘE