Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Skip Navigation LinksSTORMWARE > Účetní pojmy > Elektronická fakturace

Elektronická fakturace

Elektronická fakturace je populární a rychlý způsob pro zasílání faktur a dalších dokumentů elektronickou cestou, tedy e-mailem. Běžně se daňové doklady a dokumenty odesílají buď ve formátech PDF, XML, nebo pomocí formátu ISDOC, který sjednocuje různé formáty elektronických daňových dokladů na jediný a je možné je odesílat do různých ekonomických systémů včetně těch státních.

Elektronickou fakturaci, resp. předávání daňových dokladů elektronickou cestou, upravuje v České republice zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu.

Daňové doklady, které firma posílá e-mailem (ať už ve formátu PDF, XML, nebo ISDOC), musí být opatřeny elektronickým podpisem a kvalifikovaným systémovým certifikátem, který vydává certifikační autorita.

Výhodou elektronické fakturace je zejména časová a finanční úspora, úspora místa pro archivaci, rychlost přenosu daňového dokladu, automatický import do firemního ekonomického systému, šetření životního prostředí apod.


Mohlo by vás také zajímat:

Možnosti elektronického předávání dokladů v systému POHODA
Prodej zboží přes internet pro menší firmy

 

Elektronickou fakturaci můžete využívat také v programu POHODA Start. Tuto bezplatnou variantu účetního programu POHODA si můžete zadarmo stáhnout a nainstalovat z internetových stránek www.fakturace-zdarma.cz. Připravené video vám ukáže, jak snadno odešlete vystavenou fakturu ve formátu PDF e-mailem.

Stažení programu POHODA Start
  • 500 záznamů v účetním deníku
  • 200 záznamů v peněžním deníku daňové evidence
  • 200 záznamů v agendě skladových pohybů
  • 10 záznamů v agendách majetku a mezd
  • 100 záznamů v ostatních agendách
  • 20 použití funkcí pro práci s daty

Jméno a příjmení:*
IČ:
Firma:
Ulice:
PSČ, Obec:*
E-mail:*
Odeslat a stáhnout

Program POHODA Start
si již stáhlo 265052 uživatelů


POHODA Start má po registraci časové omezení do 31. 12. 2016. Po uplynutí tohoto období bude možné nainstalovat novou verzi a pokračovat v bezplatném používání v dalším roce.

Jakmile dojde k překročení limitu volných záznamů nebo uplyne časové omezení, budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

POHODA Start má bez registrace limit 200 volných záznamů v účetním deníku, resp. 100 záznamů v peněžním deníku a je možné ji používat 3 měsíce od první instalace na počítač (nebo do konce roku 2016, pokud je blíž než za 3 měsíce od první instalace). Pokud si přejete tyto počáteční limity zvýšit, zvolte si stažení s registrací na záložce A v tomto okně. Registraci je případně možné provést i později přímo z programu POHODA Start.

Po vyčerpání limitů budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moct převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.

Na e-mail uvedený ve formuláři obdržíte registrační číslo.

Nainstalujte program POHODA Start do svého počítače. Při spouštění programu stiskněte tlačítko Registrace. V průvodci vyberte možnost Zadat registrační číslo programu POHODA Start a na další straně vyplňte zaslané registrační číslo.

Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout

Stáhnout

Děkujeme Vám, že jste si vybrali program POHODA Start.

Pokud stahování nezačne do 15 vteřin, klikněte na tlačítko Stáhnout

Stáhnout
Stiahnutie programu Pitný režim POHODA
Vyplňte e-mail: