Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

Náměty a připomínky k individuálním službám

Jste spokojeni s přístupem a jednáním našeho pracovníka, který Vám služby poskytl?

   
Uveďte prosím krátké zdůvodnění Vašeho hodnocení:

Jste spokojeni s odbornou způsobilostí našeho pracovníka, který Vám služby poskytl?

   
Uveďte prosím krátké zdůvodnění Vašeho hodnocení:

Jste spokojeni s rychlostí řešení?

   
Uveďte prosím krátké zdůvodnění Vašeho hodnocení:

Byly poskytnutím služeb vyřešeny Vaše potřeby?

Uveďte prosím krátké zdůvodnění Vašeho hodnocení:

Měli byste zájem o pravidelné prioritní servisní služby?

Uveďte prosím krátké zdůvodnění Vašeho hodnocení:

Máte nějaký námět na zlepšení?

O jaké služby bychom měli rozšířit naši nabídku?

Budeme rádi, pokud nám uvedete na Vás kontakt pro případné upřesnění vašich námětů:

Firma Email
Jméno ID zákazníka
 Vaše pozice ve firmě Vaše pozice ve firmě
V případě reakce na konkrétní případ poskytnutí individuálních služeb uveďte prosím údaje ze zakázkového listu (obdrželi jste po vykonání služeb):
Jméno pracovníka, který služby provedl Datum poskytnutí služeb