Zhlédněte naši minisérií videí, jak vést v Pohodě plnohodnotnou prodejnu

1.2 Pokud si nevíte rady

Pokud nevíte, jak postupovat při práci s aplikací REPORT Designer, využijte prosím následující informační zdroje:

PŘÍRUČKA. Příručka REPORT Designer, kterou právě čtete, je základní součástí dokumentace produktu REPORT Designer. Obsahuje množství informací důležitých právě pro začínající uživatele. Než se pustíte do úprav a vytváření vlastních tiskových sestav, doporučujeme seznámit se nejprve s touto příručkou.

NÁPOVĚDA. Program obsahuje interaktivní nápovědu. Stačí stisknout F1 a objeví se stránka se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými propojeními na všechny související texty. Při práci můžete navíc využít dalšího pomocníka: kontextovou nápovědu ke každému políčku formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor. Tuto nápovědu vyvoláte klávesovou zkratkou CTRL+F1.

Kromě kontextové nápovědy je k dispozici obsah a abecední rejstřík zpracovaných témat nápovědy, které jsou přístupné prostřednictvím povelu Témata nápovědy z nabídky Nápověda. Pokud nevíte, jak využít všech možností nápovědy, použijte povel Jak používat nápovědu.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA. V případě, že stále nebudete mít veškeré potřebné informace, obraťte se na tým zákaznické podpory:

Telefonická podpora: Pracovníci telefonické podpory jsou vám k dispozici od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00 hodin a v pátek od 8:00 do 16:00 hodin na telefonním čísle 567 117 711. Při kontaktu se zákaznickou podporou budete vyzváni ke sdělení identifikačního čísla (ID) zákazníka.

E-mailová podpora: Dotazy doručené na adresu hotline@stormware.cz jsou zpracovávány nezávisle na obsazenosti telefonních linek. Použití této formy doporučujeme v případě většího počtu dotazů. Ve svém dotazu nezapomeňte uvést své ID zákazníka.