Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

1.3 Pokud si nevíte rady

Pokud si při práci s ekonomickým systémem POHODA nebudete vědět rady, můžete využít následující informační zdroje:

Internetovou verzi této příručky najdete na adrese www.stormware.cz/prirucka-pohoda-online.

PŘÍRUČKY. Příručka uživatele, kterou právě čtete, je základní součástí dokumentace k produktu POHODA. Obsahuje množství informací důležitých zejména pro začínající uživatele. Než do programu zavedete vlastní firmu a začnete účtovat takzvaně „naostro“, doporučujeme seznámit se nejprve s touto příručkou.

V případě, že jste si zakoupili verzi s účetnictvím, je součástí balení také příručka Účtujeme v POHODĚ, která doplňuje základní dokumentaci o účetní pohled.

Zajímavé články ze světa účetnictví, daní, legislativy a podnikání přináší Portál POHODA. Tento šikovný zdroj informací najdete na adrese www.portal.pohoda.cz.

NÁPOVĚDA. Program POHODA obsahuje bohatou interaktivní nápovědu. Stačí stisknout klávesu F1 a objeví se stránka se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými propojeními na všechny související texty. Vždy tak máte k dispozici kompletní dokumentaci.

Při zapisování dokladů můžete navíc využít dalšího pomocníka, a to kontextovou nápovědu ke každému políčku formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor. Tuto nápovědu vyvoláte klávesovou zkratkou CTRL+F1.

Kromě kontextové nápovědy je k dispozici obsah a abecední rejstřík zpracovaných témat nápovědy, který je přístupný přes povel Témata nápovědy z nabídky Nápověda. Pokud nevíte, jak využít všech možností nápovědy, použijte povel Jak používat nápovědu.

VIDEONÁVODY. Na adrese www.stormware.cz/videonavody jsou připraveny videonávody, které poslouží jak začínajícím, tak zkušenějším uživatelům. Ukazují vybrané základní funkce a pracovní postupy, ale i složitější operace účetního i technického charakteru v systému POHODA. Galerii videonávodů průběžně doplňujeme s ohledem na časté dotazy uživatelů programu POHODA.

E-LEARNING POHODA PRO ZAČÁTEČNÍKY. Především pro začínající uživatele je připraven 10dílný videokurz, který je seznamuje s programem POHODA, s jeho ovládáním, možnostmi a některými užitečnými funkcemi. Pustit si ho můžete na www.stormware.cz/e-learning. Jednotlivé lekce můžete absolvovat kdykoliv a zdarma.

LEGISLATIVA. Legislativní podporu poskytujeme prostřednictvím právního systému WINLEX. Pokud máte WINLEX nainstalovaný, spustíte ho povelem Právní předpisy z nabídky Nápověda. Zakoupením produktu WINLEX získáte roční předplatné aktuálních plných znění právních předpisů ČR s měsíčními aktualizacemi. Více se o tomto programu dozvíte na www.winlex.cz.

FAQ NA INTERNETU. Odpovědi na nějaké otázky můžete nalézt také na internetových stránkách www.stormware.cz/podpora/faq/. FAQ na internetu představují databázi nejčastějších dotazů uživatelů programu POHODA. K rychlému nalezení požadované odpovědi slouží fulltextové vyhledávání. Doporučujeme sledovat časté dotazy na zmíněném internetovém odkazu, protože je pravděpodobné, že zde najdete odpověď na svůj dotaz.

DISKUSNÍ FÓRUM V ZÁKAZNICKÉM CENTRU. Dalším místem, kde můžete najít odpověď na svoji otázku, je diskusní fórum s příspěvky uživatelů.

Tip pro vaši práci

Pokud budete zrovna pracovat v programu POHODA, můžete využít povely Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ), Videonávody, Přiručka uživateleDiskusní fórum, které naleznete pod ikonou s místní nápovědou PU1_ikona_odkazy.png v nástrojové liště. Uvedené povely vám zobrazí témata podle toho, v jaké agendě programu POHODA se právě nacházíte.

Pokud ve svém profilu v Zákaznickém centru uvedete telefonní číslo, ze kterého budete na naši zákaznickou podporu pravidelně volat, nemusíte už zadávat své ID zákazníka. Systém váš hovor rozpozná a automaticky vás spojí s některým z odborných konzultantů.

ZÁKAZNICKÁ PODPORA. V případě, že stále nebudete mít veškeré potřebné informace, obraťte se na tým zákaznické podpory. Náš tým odborníků můžete kontaktovat těmito způsoby:

  • Telefonická podpora: pracovníci telefonické podpory jsou vám k dispozici v pracovní dny od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00 hodin a v pátek od 8:00 do 16:00 hodin. Při kontaktu se zákaznickou podporou budete vyzváni ke sdělení identifikačního čísla (ID) zákazníka.
  • E-mailová podpora: Takto došlé dotazy jsou zpracovávány nezávisle na obsazenosti telefonních linek. Použití této formy doporučujeme zejména v případě většího počtu dotazů. Svou odpověď můžete obdržet velmi rychle a také levněji než telefonicky. V dotazu nezapomeňte uvést své ID zákazníka.

ŠKOLENÍ A KONZULTACE. Účastí na školení značně urychlíte úspěšné nasazení nového ekonomického systému. Pokud nemůžete z časových důvodů čekat na volné termíny odborných školení, využijte možnosti individuálního zaškolení.