Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Skip Navigation LinksSTORMWARE > PAMICA > Příručka PAMICA > Podání > Elektronická podání

11.1 Elektronická podání

Agenda slouží k evidenci elektronických podání na portál Veřejné rozhraní pro e-Podání (VREP) a Daňový portál Finanční správy (EPO). Konkrétně jde např. o podání tiskopisů Oznámení o nástupu do zaměstnání (skončení zaměstnání), Přehled o výši pojistného Evidenční list důchodového pojištění. Rovněž se zde zaznamenává podání NEMPRI, neboli Příloha k žádosti o dávku nemocenského pojištění.

Samotná podání musíte provádět ve zdrojových agendách, protože v této agendě se pouze evidují. Pro jednotlivá podání je možné v agendě zjistit stav podání, dále exportovat do souboru datovou větu a doručenku pro potřeby kontrolních orgánů, a to vše prostřednictvím příslušných povelů v nabídce Záznam.

Prostřednictvím povelu Otevřít zdrojový záznam, který vyvoláte přes pravé tlačítko myši na řádku příslušného podání, je možné otevřít zdroj podání. Ze zdrojových agend podání je možné se přepnout do seznamu podání prostřednictvím povelu El. podání v místní nabídce.