Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

12.1 Doklady

V agendě Doklady zůstávají uloženy doklady, které vznikají při zaúčtování záloh a mezd nebo při vystavení závazku pro úrazové pojištění.

Tyto doklady můžete importovat také do ekonomického systému POHODA.

235_Doklady.png

Pokud je nastaveno propojení s ekonomickým systémem POHODA pomocí XML komunikace, zaúčtované doklady jsou uloženy do XML dokumentu a v případě napojení na ekonomický systém POHODA jsou okamžitě přeneseny do účetnictví. Pokud se vám spojení s programem POHODA právě nedaří, můžete odeslání dokladů z agendy Doklady provést kdykoli později, a to povelem Odeslat doklady, který najdete v hlavní nabídce Záznam.

Povelem Vytvořit XML vytvoříte XML soubor pro odeslání do jiného ekonomického systému.

PAMICA samozřejmě podporuje i fyzické (písemné) předávání dokladů, což ocení především účetní firmy, které zpracovávají mzdy na zakázku.

V programu PAMICA můžete pracovat s tiskovými sestavami, jako jsou např. Soupiska dokladů nebo Doklady (za sebou).

Agenda Doklady velice přehledně eviduje předání těchto dokladů pro zpracování v účetnictví.

Agenda rovněž zaznamenává, jakým způsobem byly doklady vyřízeny, jestli byly odeslány pomocí XML, předány písemně nebo vloženy do příkazu k úhradě.

V případě opětovného zaúčtování mezd jsou v agendě Doklady uloženy nové doklady. Pokud původní doklady nebyly žádným způsobem vyřízeny, lze je odstranit povelem Záznam/Smazat.