Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
Skip Navigation LinksSTORMWARE > GLX > Příručka uživatele > Zákaznická podpora

1. Zákaznická podpora

Společnost STORMWARE poskytuje uživatelům GLX širokou škálu služeb. Soubor služeb zákaznické podpory, který je součástí zakoupeného programu GLX, nese název SERVIS a zahrnuje automatický přísun aktualizací, informací a služeb odborné podpory. Podrobné a aktuální informace o rozsahu souboru služeb SERVIS jsou k dispozici na internetové adrese www.stormware.cz/podpora.

Pokud si při práci s programem GLX nebudete vědět rady, můžete využít následující informační zdroje:

  • PŘÍRUČKA. Příručka uživatele, kterou právě čtete, je základní součástí dokumentace k produktu GLX. Obsahuje množství informací důležitých právě pro začínající uživatele.
  • NÁPOVĚDA. Program obsahuje bohatou interaktivní nápovědu. Klávesa F1 vyvolá stránku se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými propojeními na všechny související texty. Při vyplňování formulářů můžete navíc využít dalšího pomocníka, kontextovou nápovědu ke každému políčku formuláře, ve kterém se momentálně nachází kurzor. Tuto nápovědu vyvoláte klávesovou zkratkou CTRL+F1. Kromě kontextové nápovědy je k dispozici obsah a abecední rejstřík zpracovaných témat nápovědy, které jsou přístupné prostřednictvím povelu Témata nápovědy z nabídky Nápověda. Pokud nevíte, jak využít všech možností nápovědy, použijte povel Jak používat nápovědu.
  • LEGISLATIVA. Legislativní podpora je poskytována prostřednictvím právního systému WINLEX. Pokud máte WINLEX nainstalovaný, spustíte ho povelem Právní předpisy z nabídky Nápověda. Zakoupením produktu WINLEX získáte roční předplatné aktuálních plných znění právních předpisů ČR s měsíčními aktualizacemi. Více se o programu WINLEX dozvíte na adrese www.stormware.cz/winlex.
  • FAQ NA INTERNETU. Odpověď na svou otázku můžete nalézt také na internetových stránkách www.stormware.cz/podpora/faq/glx.aspx. Tato sekce otázek a odpovědí obsahuje databázi nejčastějších dotazů uživatelů programu GLX. K rychlému nalezení požadované odpovědi slouží fulltextové vyhledávání.
  • DISKUSNÍ FÓRUM V ZÁKAZNICKÉM CENTRU. Dalším místem, kde můžete najít odpověď na svou otázku, jsou příspěvky uživatelů v diskusním fóru, které se nachází v Zákaznickém centru na www.stormware.cz/zc a do kterého se můžete také zapojit.
  • ZÁKAZNICKÁ PODPORA. V případě, že stále nebudete mít veškeré potřebné informace, obraťte se na tým zákaznické podpory:
    Telefonická podpora: Pracovníci telefonické podpory jsou vám k dispozici od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00 hodin a v pátek od 8:00 do 16: hodin. Při kontaktu se zákaznickou podporou budete vyzváni ke sdělení identifikačního čísla (ID) zákazníka.
    E-mailová podpora: Takto došlé dotazy jsou zpracovávány nezávisle na obsazenosti telefonních linek. Použití této formy doporučujeme zejména v případě většího počtu dotazů. Ve svém dotazu nezapomeňte uvést své ID zákazníka.

nahoru