Aby naše stránky fungovaly, jak mají, potřebujeme váš souhlas se zpracováním malých anonymizovaných souborů – tzv. cookies. Dbáme přitom na vaše soukromí, a tak je používáme pouze pro správné fungování webu, statistické účely a měření úspěšnosti reklamních obsahů, abychom mohli zachovat standard služeb, na který jste zvyklí. Projděte si Prohlášení o ochraně osobních údajů.
Ačkoli se cookies ukládají ve vašem internetovém prohlížeči a webová stránka tak má informace o předchozí aktivitě, jsou tyto informace anonymní, neobsahují citlivé údaje a není možné na jejím základě identifikovat konkrétní osobu. Výhodou, že o vás už webová stránka něco ví, je to, že může ušetřit čas a pomoci se zobrazováním pouze relevantního obsahu, zachováním vašeho nastavení, uložením souhlasů, a prozradí nám, jaké informace vám můžeme zobrazovat a jaké ne, a tak se může náš web neustále zlepšovat. Více informací
Tyto cookies nelze vypnout – potřebujeme je pro správné a bezpečné fungování webových stránek s řádným zobrazováním funkčních prvků, například včetně přihlašovacích formulářů.
Díky těmto cookies máme k dispozici anonymizovanou statistiku o tom, co se našim uživatelům na našich stránkách líbí, odkud přicházejí, na co klikají, jak dlouho u nás zůstávají. Tyto informace jsou pro nás skvělým ukazatelem, jak průběžně optimalizovat fungování našeho webu.
Díky těmto souborům můžeme měřit efektivitu reklamy, víme, zda na ni uživatelé klikají, jakou reklamu mohli vidět před návštěvou stránek, a tedy jak jsou naše kampaně úspěšné a užitečné.
Systém POHODA E1 obsahuje kromě základní funkčnosti pro oblast skladů a zásob také pokročilé funkce. Na své si tak přijdou náročnější uživatelé, kteří potřebují rychlý přístup k detailnějším informacím.
Přímo na skladové kartě zásoby najdete detailní přehled o minulých nákupech. Při samotném přenosu zásoby do dokladu vám pak POHODA nabídne také přehled o předešlých prodejích. Tyto informace vám ulehčí rozhodování o případné změně ceny a navíc nemusíte přepínat do jiných agend. Samozřejmě rovnou z těchto přehledů vede cesta k příslušné faktuře, příjemce či výdejce.
Zásobě můžete přiřadit neomezené množství svázaných zásob – kupříkladu zboží, které přidáváte k nákupu v rámci prodejní akce. Při vyskladnění se pak prodávaná položka automaticky přesune do dokladu spolu se všemi svázanými zásobami.
Skladovým zásobám můžete přiřadit více dodavatelů. Když jednoho zvolíte jako výchozího a příslušná zásoba klesne pod stanovené minimální množství na skladě, pomocí funkce pro automatické objednání ji můžete rovnou doobjednat. U složených zásob POHODA E1 do objednávky zahrne jednotlivé položky, ze kterých se zásoby skládají. A to buď všechny položky, nebo jen ty chybějící.
Na příslušné skladové kartě pak máte u jednotlivých dodavatelů dokonalý přehled o nákupních cenách, dodacích lhůtách, čárových a objednacích kódech a dalších údajích o dané položce. Díky tomu můžete dodavatele také třídit a porovnávat.
Rozšíření agend o vlastní pole prostřednictvím volitelných parametrů
Využití více měrných jednotek u jedné skladové položky s odpovídajícími čárovými kódy
Přehled o dílčích komponentách výrobků (vč. evidenčních čísel) a jejich úprava přímo ve výrobních listech
Automatické spouštění XML komunikace pro přenos dat mezi e‑shopem a programem POHODA
Prodáváte ten samý výrobek či zboží zákazníkům za odlišnou cenu? Abyste ji nemuseli pokaždé hlídat, při výpočtu konkrétních slev POHODA E1 využívá kromě základní prodejní ceny (jako v řadách POHODA a POHODA SQL) také libovolné vedlejší prodejní ceny.
V praxi to znamená, že si na základě vedlejších cen a slev vytvoříte několik cenových hladin (například maloobchodní, velkoobchodní, v EUR apod.), které pak přiřadíte jednotlivým zákazníkům.
Představte si, že potřebujete upravit nějaký údaj u skladové položky. Tato změna se projeví i ve spoustách souvisejících záznamů, a to ve všech využívaných skladech. Abyste je všude nemuseli upravovat ručně, POHODA sama aktualizuje skladové karty a ceny podle vzorového skladu.
K obchodování se zahraničními státy zákonitě patří používání nákupních cen v cizí měně a cizojazyčných názvů zboží na dokladech. V programu POHODA proto nemusíte používat jen ty české.
Nejvyšší řada systému POHODA má propracovanější funkce také v oblasti zpracování inventur. Výjimkou tak není sestavení inventury pro konkrétní evidenční čísla, pro více skladů souběžně a uchovávání předešlých inventur pro opětovné zobrazení.
Zavolejte nám 567 112 611
Zákaznická podpora
Online konzultace
Kontaktujte naše pobočky