Termíny a objednávka tematického semináře
Vyberte si z nabídky bezplatných seminářů na konkrétní témata:
- POHODA - maloobchod, velkoobchod
V průběhu tohoto semináře vám ukážeme, jak se může POHODA uplatnit v maloobchodním a velkoobchodním prodeji. Zaměříme se hlavně na workflow (předávání dokladů mezi agendami), ucelenou evidenci o celém obchodním případu (zakázce) a možnosti tvorby cen. - POHODA - prodej přes e-shop
Představíme vám program POHODA jako nástroj pro elektronické obchodování. Ukážeme vám práci se skladovým hospodářstvím s důrazem na nastavení databázových atributů, které se přenášejí do internetových obchodů, objasníme technické možnosti směny dat mezi programem POHODA a e-shopem a popíšeme typickou sekvenci směny záznamů mezi programem POHODA a e-shopem. - POHODA - účetní kancelář
V rámci semináře vám popíšeme různé modely spolupráce mezi účetní firmou a klientem při zpracování účetnictví a daňové evidence na zakázku za použití programu POHODA. Probereme také licencování programu POHODA pro účetní firmy a jejich klienty.
Semináře probíhají vždy od 9:00 h do 13:00 h a zahrnují čas pro diskusi nad probíranými i souvisejícími tématy.
Tyto semináře nenahrazují školení, v jejichž průběhu mají účastníci k dispozici pracoviště s počítačem a mohou si probíraná témata sami rovnou vyzkoušet v programu POHODA. Chcete-li absolvovat některé z našich školení, použijte tuto objednávku.
Objednací podmínky:
Za účast na semináři není požadován žádný poplatek. Bezplatného semináře se mohou zúčastnit vždy až 2 osoby zastupující jeden podnikatelský subjekt.
Na účast na bezplatném semináři není právní nárok.
Pokud máte zájem o některý z uvedených seminářů, ale nevyhovuje vám žádný nabízený termín, napište nám o tom na adresu kurzy@stormware.cz. Napište nám také v případě, že byste měli zájem o seminář na jiné konkrétní téma.